«خلوت مسیح» در فرهنگسرای نیاوران/ نقاشی‌خط‌های عاشورایی برای بازدید عموم

نمایشگاه نقاشی‌خط‌های علیرضا روح‌الامینی با موضوع عاشورا و امام حسین(ع) در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نمایشگاه نقاشی خط  علیرضا روح الامینی با عنوان «خلوت مسیح» با موضوع عاشورا و امام حسین (ع) از چهارم تا هیجدهم مهرماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

در این نمایشگاه 30 اثر از آثار روح الامینی  در زمینه نقاشی خط با مضمون اشعار، القاب و ادعیه هایی پیرامون عاشورا در معرض دید عموم قرار میگیرد . علی رضا روح الامینی در گفتگویی با ذکر این مطلب که به علت کم بودن آثار نقاشی خط با موضوع عاشورا بسیار علاقمند بودم تا رویدادی  با چنین محتوای ارزشمندی برگزار کنم  خاطر نشان کرد : حضرت امام حسین (ع) آیینه جمال و جلال حضرت حق بر روی زمین است . آیینه نیز ابزار انعکاس حقایق است . کاربرد آیینه در معماری عتبات عالیات و مقدسه نیز به همین دلیل است . از  این رو دراین نمایشگاه از سه اثر که با تلفیق خط و آیینه کاری سنتی کار شده است رونمایی می شود. 

شایان ذکر است  آیین گشایش نمایشگاه نقاشی خط  علی رضا روح الامینی با عنوان "خلوت مسیح"  چهارم مهر ماه ساعت 17 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه تا هیجدهم مهرماه می توانند با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت 10 الی  19 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072967

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =