نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی مجوز گرفت؟

تلویزیونی اینترنتی «روستا تی‌وی» با هدف پوشش دادن به مسائل روستاییان به صورت 24 ساعته مجوز فعالیت گرفته هرچند به‌نظر نمی‌رسد این تلویزیون از صدا و سیما مجوز فعالیت داشته باشد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شبکه تلویزیونی روستا تی وی که فعالیتی 24 ساعته در شبانه‌ روز دارد، سعی دارد تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی، به معرفی زیبایی‌های زندگی روستاییان عزیز ایرانی بپردازد.

این شبکه تلویزیونی که از 25 شهریورماه با دریافت مجوز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو؛ زیبایی‌های زندگی روستاییان، آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی مردم اقصی نقاط مختلف ایران را به تصویر در آورد.

بر اساس این خبر، افتتاح رسمی این شبکه تلویزیونی روستایی 23 مهرماه سال جاری خواهد بود.

در اساس‌نامه و راهبرد اساسی این شبکه تلویزیونی؛ ارائه برنامه‌ها و محتوای جذاب متناسب با دیدگاه روز و با محوریت «فرهنگ روستا» و «اقتصاد پایدار»، «آموزش» و «سبک زندگی» و ... تعریف شده است.

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی، همکاری همه‌جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف جدی  شبکه اینترنتی روستا TV است.

مخاطبان برای تماشای این شبکه اینترنتی مبتنی بر فناوری پیشرفته و تعاملی، می‌توانند بر روی موبایل یا کامپیوتر به صورت OTT و یا از طریق نصب ستاپ باکس بر روی تلویزیون خانگی مبتنی بر اینترنت آن را تماشا کنند؛ چراکه زیرساخت این شبکه تلویزیونی مبتنی بر فناوری پیشرفته و به‌روز تلویزیون اینترنتی و تعاملی دنیا است.

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی در راستای شعار سال جاری که «رونق، جهش تولید و اقتصاد پایدار» است، راه‌اندازی و اجرا شد و در راستای این هدف نیز به تمامی مردم سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند؛ چراکه راه‌اندازان این مجموعه سعی دارند تا بهترین برنامه‌ها با برترین کیفیت در شأن مخاطب فهیم ایرانی، تولید و ارائه شود و با استقبال و بهره‌گیری از نظرات و بازخوردهای مخاطبان‌، همیشه در حال بهبود سرویس و نحوه ارائه خدمات خود هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =