سومین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید واحدهای این دانشگاه با محوریت امت دولت ساز  برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمود هاشمی از برگزاری سومین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: این اجلاس در سراسر کشور بیست و یکم مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی  ضمن برشماری اهداف برگزاری اجلاس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این اجلاس با محوریت «امت دولت‌ساز» از سلسله مباحث گام دوم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، تا بتوانیم به صورت برنامه‌ریزی شده، زمینه‌ساز  شکل‌گیری دولت اسلامی (دولت جوان حزب‌اللهی) در گام دوم انقلاب و خصوصاً سال آینده باشیم.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی در ادامه به برخی از اهداف اجلاس اشاره کرد و گفت: یکی از دیگر اهداف این اجلاس پیگیری و تشریح فعالیت‌ها و ماموریت‌های بسیج اساتید و برنامه‌های پیش روی کانون‌ها در سال آینده است.

وی  به مهمانان برنامه اشاره کرد و گفت: تاکنون حضور مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و  محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و برخی از مسئولان سپاه قطعی شده است که البته بخشی از زمان اجلاس اختصاص به گزارشات و بیان مسائل و مشکلات استان‌ها خواهد داشت.

 هاشمی در پایان به یکی دیگر از دستاوردهای اجلاس اشاره کرد و خاطرنشان کرد : یکی از برکات این اجلاس انسجام بخشی استادان انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به تولیت دانشگاه برای حل مسائل و مشکلات پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073086

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =