لیست نقل و انتقالاتی منصوریان و تراکتور/ زنوزی به دنبال ستاره

باشگاه تراکتور هنوز به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات ایران نشده اما مدیران این باشگاه به همراه کادرفنی با بررسی گزینه ها، آماده خرید جدید در روزها و هفته های آینده می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، پنجره تابستانی فوتبال ایران در حالی پیگیری می‌شود که با حضور چهار تیم مدعی در دوحه قطر برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا،تب انتقال های بزرگ فروکش کرده اما در پس پرده، مذاکرات و بررسی گزینه ها ادامه دارند. در شرایطی که پرسپولیس بیشتر خریدهای خود را انجام داده و استقلال به دنبال سرمربی است و سپاهان با نویدکیا به کارش در آسیا ادامه می‌دهد، چشم ها به باشگاه سرخپوش تبریزی خیره شده و همه منتظرند تا محمدرضا زنوزی مالک پرسروصدای این باشگاه از خریدهای جدید و تیم خود رونمایی کند.

آن ها با استخدام علیرضا منصوریان نشان دادند که سودای مقابله با قانون منع ورود خارجی را ندارند و برای اولین بار با مالک جدید، تیم را با تفکرات مربی داخلی روانه لیگ برتر خواهند کرد. منصوریان پلن خود را به باشگاه داد و بررسی هایی نیز در این باره صورت گرفت اما پرسش این است که مدیران تراکتور چه برنامه ای برای 57 روز آینده نقل و انتقالات دارند؟

* خط دروازه؛ در انتظار پرونده رشید مظاهری
پس از جدایی رشید مظاهری تراکتور خرید یک دروازه بان را به شدت دنبال می‌کند. آن ها در دادگاه منتظر روشن شدن تکلیف پرونده این دروازه بان هستند و تصور می‌کنند که برنده قطعی این پرونده خواهند بود. اگر رای کمیته تعیین وضعیت به نفع تراکتور صادر شود و آن ها این دعوی را از استقلال ببرند، ممکن است برای رضایت، درخواست جذب بازیکن از استقلال داشته باشند.
همچنین در روزهای اخیر تی تی ها برای جذب حبیب فرعباسی گلری نفت مسجدسلیمان اقدام کردند. اما باشگاه جنوبی برای او که در بازی نیمه نهایی جام حذفی درخشش قابل توجهی برابر تراکتور ارائه کرده بود، درخواست مالی ویژه ای داشته که باعث تعجب مدیران تراکتور شده و آن ها فعلا تصمیمی برای پرداخت این رقم ندارند.

* خط دفاعی؛ دو مدافع میانی +محمد نادری یا ...
خط دفاعی فصل گذشته تراکتور در اغلب بازی های فصل با ترکیب مهدی تیکدری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده و میثم تیموری اما حالا به نظر می‌رسد این ترکیب با تغییر مواجه خواهد شد. محمدرضا خانزاده که یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد، از نظر مالی با تی تی ها به مشکل خورده و مهدی تیکدری هم به پست هجومی منتقل خواهد شد. بنابراین خرید دو مدافع جدید در دستور کار است که آرمین سهرابیان و هادی محمدی دو گزینه این تیم هستند؛ بازیکنانی که سابقه کار کردن با علیرضا منصوریان را دارند.
همچنین محمد نادری بازیکنی است که تی تی ها به شدت خرید او را دنبال می‌کنند که البته جذب این بازیکن کار سختی خواهد بود. علاوه بر جلب رضایت باشگاه کورتریک، آن ها باید با محمد نادری هم وارد مذاکره شوند و در مجموع پروسه بازگشت این بازیکن به تبریز، کار آسانی نخواهد بود. همچنین آرمین سهرابیان در مذاکرات با تراکتور، به اختلاف قیمت  خورده اما احتمالا توافق او با این تیم حاصل خواهد شد.منصوریان در عین حل یک گزینه پرسروصدای دیگر هم برای خط دفاعی دارد اما جذب او به شدت کار سختی است!

* خط میانی؛ سه کاپیتان و چند ستاره
اولویت تراکتور برای خط هافبک، حفظ رضا اسدی بود که مشخص شد قراردادش را با باشگاه اتریشی امضا کرده و تراکتوری ها نمی‌توانند این بازیکن را حفظ کنند. بنابراین حالا آن ها به شدت حفظ احسان حاج صفی را دنبال می‌کنند و علیرضا منصوریان نیز تمایل ویژه ای به کار کردن با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دارد. این در حالی است که تیکدری هم به خط میانی اضافه خواهد شد و
تراکتور برای این پست 3 بازیکن را در نظر دارد؛ محمدرضا خلعتبری به عنوان هافبک کناری و وینگر، سعید واسعی هافبک میانی و یک بازیکن دیگر در همین پست که از تیمی در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است. خلعتبری نیز مثل او باید بعد از لیگ قهرمانان در این باره تصمیم گیری کند. سعید واسعی با استقلال توافقاتی داشت اما رضایت نامه او برای این تیم صادر نشد و حالا تی تی ها در اندیشه هایجک او هستند.

* خط حمله؛ بزرگترین چالش تراکتور
فصل گذشته تراکتور مشکلات زیادی در خط حمله داشت؛ جدایی بازیکنان خارجی سبب شدند تا این تیم وضعیت آرمانی را نداشته باشد. محمدرضا آزادی مهاجم جوان تراکتور از این تیم رفته و ساسان انصاری هم درخواست جدایی دارد. حمزاوی عکاشه مهاجم الجزایری شش ماه به دور از بازی و تمرین بوده اما احتمال زیادی دارد که به تبریز برگردد.قرمزهای آذربایجان به خوبی می‌دانند که برای تیمی کهکشانی باید به خط حمله توجه ویژه ای داشته باشند اما فعلا تنها بازیکنی که حضورش در این پست قطعی شده، پیمان بابایی است.

* تراکتورِ کهکشانی؛ سورپرایزها عملی می‌شوند؟
با این حال تراکتور سورپرایزهایی را هم دنبال می‌کند که شاید تحقق آن ها تا پایان نقل و انتقالات پیش برود. پس از قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی، اکنون به دنبال بستن تیمی هستند که برای قهرمانی در لیگ برتر گام بردارد اما در بازار فعلی نقل و انتقالات، این ماجرا با دشواری هایی همراه خواهد بود.
تبریزی ها به دنبال جذب شهریار مغانلو به صورت قرضی بودند اما باشگاه پرتغالی با این خواست مخالفت کرد اما تلاش محمدرضا زنوزی برای خرید بازیکن بزرگ متوقف نشده و همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 1073257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =