مخالفت مجلس با دو فوریت طرح تشکیل شورای عالی محیط زیست توسط معاون اول رئیس جمهور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح تشکیل شورای عالی محیط زیست توسط معاون اول رئیس جمهور مخالفت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای بررسی دو فوریت طرح تشکیل شورای عالی محیط زیست توسط معاون اول رئیس جمهور را بررسی کرده و در نهایت با آن مخالفت کردند.

محمد رضا صباغیان به عنوان نماینده متقاضیان در راستای درخواست دو فوریت این طرح بیان کرد: همه ما شاهد حجم بالای کارهای رئیس جمهورو حضور ایشان در شوراهای مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هستیم و این امر منجر شده تا جلسات شورای عالی محیط زیست تشکیل نشود. بعضا صدها طرح پشت در شورای عالی محیط زیست باقی مانده است و جلسات این شورا سالی یک بار تشکیل می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در اکثر مناطق استان‌ها برای پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های معدنی و صنعتی با مناطق چهارگانه محیط زیستی رو به رو می‌شود و برای اجرای پروژه به رای شورای عالی محیط زیست نیاز دارند. تاخیر در برگزاری جلسات این شوراها باعث شده تا طرح‌های مهمی  در پشت در این شورا باقی بماند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس این طرح زمانی که آقای رئیس جمهور فرصت ندارند معاون اول ایشان می‌توانند جلسه را تشکیل دهد و مشکلات مردم را برطرف کند.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =