دانشگاهیان احیاگر فرهنگ زیبای جهاد و شهادت باشند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاهیان احیاگر فرهنگ زیبای جهاد و شهادت و در عرصه آموزش انتقال دهنده دستاوردهای گران مایه دفاع مقدس باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در متن شریفانی پیام آمده است: دفاع مقدس فرصت طلایی برای احیا ارزش های بلندی همچون ایثار، شهادت، مقاومت و جهاد بود. مجالی گران سنگ برای تربیت انسان های بلند مرتبه، مومن، مجاهد، شجاع و انقلابی، مهلت نابی برای عملیاتی کردن شعار ما می توانیم در عرصه های گوناگون اداره کشور.

وقتی بیش از سی کشور ناجوانمردانه متحد و در برابر نظام الهی هم دست شدند، دفاع مقدس عامل مهمی برای تثبیث نظام و ناامید کردن این نظام سلطه شد: الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ دِینِکُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ

اکنون ما دانشگاهیان در عرصه فرهنگ خود را موظف می دانیم که احیاگر فرهنگ زیبای جهاد و شهادت و در عرصه آموزش انتقال دهنده دستاوردهای گران مایه دفاع مقدس باشیم و در عرصه پژوهش لایه های پنهان این دانشگاه معنوی را به تحقیق گذاشته و آن را چراغ راه نسل کنونی و آینده قرار دهیم.

درود خدا بر شهیدان هشت سال دفاع مقدس و سلام و صلوات بر ایثارگران و رزمندگان عرصه مقاومت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =