آخرین وضعیت بشار رسن برای بازی با الشارجه/امکان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا/تست کرونا استقلالی ها بعد از مبتلا شدن عراقی ها

با بسته خبری لیگ قهرمانان آسیا با ما همراه باشید.

ایسکانیوز–رضا صالحی/ حجم اخبار لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار لیگ قهرمانان آسیا، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.


آخرین وضعیت بشار رسن برای بازی با الشارجه
بعد از دیدار برابر الدحیل، بدترین خبر در اردوی سرخپوشان می‌تواند مصدومیت بشار رسن و احتمال غیبت او برابر الشارجه باشد. موضوعی که امروز با تمرینات اختصاصی و تحت نظر کادرپزشکی پرسپولیس توسط این بازیکن قوت گرفت.
علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس در توضیح شرایط این بازیکن به برنا اینطور توضیح داده است: بشار در زانوی خود احساس ناراحتی می کرد و برای اینکه ریسکی به وجود نیاید امروز اقدام های تشخیصی برای بشار انجام شد؛ قول می دهیم رسن را هم به دیدار با الشارجه برسانیم تا کادرفنی دغدغه ای نداشته باشد.

امکان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا
آنگونه که وب سایت Kooora نوشته است، کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولین الهلال اعلام کرده است که باید حداقل 13 نفر در لیست این تیم برای دیدار مقابل شباب الاهلی حضور داشته باشند و در غیر اینصورت، این تیم از حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان منع و تمام نتایج این تیم نیز پاک خواهد شد.

الاهلی آماده جدال تشریفاتی با استقلال
تیم فوتبال الاهلی حرف فردای استقلال ساعاتی قبل تمرینات خود را در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه زیر نظر ولادان میلویویچ سرمربی صرب تبار خود برگزار کرد.
 این در حالی است که عمر السومه مهاجم خطرناک این تیم هم در این تمرین حضور داشت و احتمال دارد با توجه به اینکه وی در بازی قبل مقابل الشرطه در لیست 18 نفره این تیم قرار نداشت میلویویچ بخواهد به او بازی دهد تا وی دوباره در شرایط بازی قرار بگیرد.
تیم فوتبال الاهلی با توجه به این نکته که در صورت هر نتیجه‌ای از این گروه صعود می‌کند احتمال می‌رود کادر فنی این تیم عربستانی از تمام قوای خود در این دیدار استفاده نکند مخصوصاً که این تیم 6 بازیکن یک اخطاره دارد که در صورت گرفتن اخطار در بازی مرحله بعدی محروم می‌شود.
گفتنی است دیدار دو تیم الاهلی و استقلال ایران قرار فردا رأس ساعت 18:30 در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه برگزار خواهد شد.

پایان شایعات؛ وریا به الاهلی می رسد
دیروز صبح خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در تمرین ریکاوری آبی پوشان با احساس درد شرکت کرده تا احتمال غیبت او در دیدار حساس فردا افزایش پیدا کند.
اما در تصاویری که دیشب از تمرین آبی پوشان پیش از دیدار مقابل الاهلی منتشر شده، وریا غفوری کاپیتان استقلال در این تمرین حضور دارد و پا به پای سایر هم تیمی هایش مشغول انجام دستورات تاکتیکی نامجومطلق و کادرفنی این تیم است.
با این حساب، به نظر می رسد که مصدومیت غفوری جدی نبوده و کاپیتان استقلال برای دیدار حساس در مقابل الاهلی عربستان مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

هجوم استقلال با سه مهاجم به دروازه الاهلی
یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل خود مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد. آبی‌ها که تاکنون در رقابت های لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکردند برای صعود به دور بعدی باید هرطور شده الاهلی را شکست بدهند و به همین خاطر چاره ای جز انتخاب یک سیستم هجومی نخواهند داشت.
استقلال در بازی گذشته خود مقابل الشرطه عراق با سیستم  همیشگی 2-4-4 به میدان رفت و در نیمه دوم که یک بر صفر عقب افتاد ارسلان مطهری سومین مهاجم این تیم لقب گرفت. حالا اما کادرفنی آبی ها تصمیم گرفته از ابتدای دیدار با الاهلی مثلث هجومی خود را به زمین بفرستد.
بر این اساس به احتمال فراوان در بازی فردا با الاهلی ارسلان مطهری هم فیکس خواهد شد تا در کنار مهدی قایدی و شیخ دیاباته نفرات هجومی این تیم را تشکیل بدهند. بی تردید حضور این 3 مهاجم گلزن در ترکیب آبی ها می‌تواند بار هجومی استقلال را از ابتدای مسابقه با الاهلی افزایش بدهد و باعث عملکرد بهتر آبی ها شود.
نکته قابل توجه دیگر بازگشت علی کریمی طراح و بازیساز توانمند آبی ها به ترکیب اصلی است که قطعا در خط هافبک نیز توان حرکتی استقلال را بالا می‌برد.

تست کرونا">کرونا استقلالی ها بعد از مبتلا شدن عراقی ها
اعضای تیم استقلال در فاصله یکروز تا دیدار حساس با الاهلی عربستان تست کرونا">کرونا دادند. آبی ها که در جریان اردوی قطر خود تاکنون دو بار تست کرونا">کرونا داده بودند، امروز بار دیگر این تست را زیر نظر کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا پشت سر گذاشتند تا در آستانه دیدار با الاهلی سلامتی شان مشخص شود.
این در حالی است که بعد از دیدار استقلال و الشرطه عراق تست کرونای برخی از اعضای تیم عراقی مثبت شد و همین موضوع نگرانی هایی را برای آبی ها به وجود آورد. حالا تستی که استقلالی‌ها دیروز دادند میزان سلامتی شان را مشخص می‌کند و باعث می‌شود تا آنها با وضعیت روحی بهتری به مصاف الاهلی عربستان بروند.
جواب تست کرونای استقلالی‌ها امروز به دست کادر پزشکی این تیم می‌رسد و آنها از وضعیت بازیکنان خود باخبر خواهند شد.

کد خبر: 1073299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =