حسین پور: چرا هیات رئیسه طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول نمی‌کند؟

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور رئیس جمهور در جلسه علنی و توضیح در خصوص علت گرانی و مسائل اقتصادی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امان الله حسین پور در تذکر شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس بیان کرد:  امروز گرانی‌های لجام گسیخته در همه بخش‌ها مردم را رنج می‌دهد و اقشار مختلف مردم به ویژه قشر متوسط و ضعیف جامعه کارد به استخوانشان رسیده است.

وی در ادامه اظهار کرد: حدود دو ماه پیش، بیش از 190 نماینده طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردند و در این مدت بارها نمایندگان از هیات رئیسه خواستار اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور شدند، اما هیات رئیسه این کار را انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرچه آقای رئیس جمهور جواب قانع کننده با توجه به وضعیت فعلی کشور نخواهد داشت اما اجازه دهید تا ایشان در مجلس حضور یافته و در خصوص علت گرانی و مشکلات توضیح دهد.

وی  در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: سد بیدباز اسفراین با حدود 2000 میلیارد تومان ارزش ظرفیت ذخیره 48 میلیون متر مکعب آب دارد اما اکنون تنها از 11 میلیون متر مکعب ظرفیت آن استفاده می‌شود وزیر نیرو هر چه سریعتر برای رفع مشکلات پروژه اقدام کند.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =