سوارز رسما به اتلتیکو پیوست/ثروتمندترین بازیکن جهان هم تیمی عابدزاده شد/دی‌ماریا بابت حرکت زشتش نقره داغ شد

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز–رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود.در پروژه ورزشی ایسکانیوز،می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.


سوارز رسما به اتلتیکو پیوست
باشگاه اتلتیکومادرید به صورت رسمی خبر از عقد قراردادی ۲ ساله با لوئیس سوارز مهاجم بارسلونا داد.
سوارز ۳۳ ساله که یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد داشت، بعد از عدم نیاز رونالد کومان در لیست مازاد قرار گرفت و مجبور شد به تیم مادریدی ملحق شود.

ثروتمندترین بازیکن جهان هم تیمی عابدزاده شد
باشگاه ماریتیمو رسما اعلام کرد که فائق البلقیه به این تیم پیوسته است. البلقیه بازیکن سابق لسترسیتی است که در پست هافبک بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی فوتبال برونئی است.
البلقیه با پیوستن به ماریتیمو هم‌تیمی امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی و احتمالاً علی علیپور (به احتمال فراوان در روزهای آینده با ماریتیمو قرارداد می‌بندد) شد.
البلقیه از ثروت خانوادگی هنگفتی برخوردار است که او را در صدر ثروتمندترین بازیکنان فوتبال قرار داده، ثروتی که از راه فوتبال به دست نیامده است.

دی‌ماریا بابت حرکت زشتش نقره داغ شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه، آنخل دی‌ماریا را به خاطر پرتاب آب دهان به سمت آلوارو گونسالس مدافع اسپانیایی تیم مارسی در دقایق پایانی «لوکلاسیک» چهار جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.
قرار است به تخلفات نیمار و آلوارو گونسالس هم مجدداً رسیدگی شود و شاید آن‌ها هم برای طولانی‌مدت محروم شوند.

چلسی و آرسنال به دور بعدی جام اتحادیه
چلسی در شب درخشان کای هاورتز و هت تریک ستاره آلمانی موفق شد با ارائه نمایشی مقتدرانه با شش گل بارنزلی را مغلوب کند. اما آرسنال کار دشواری برای غلبه بر لسترسیتی داشت و در نهایت با پیروزی 0-2 و با تکیه بر گل به خودی فوکس و گل دقایق پایانی انکیتا راهی دور بعدی شد.

فرانک دی بوئر سرمربی جدید تیم ملی هلند شد
چندی پیش بود که بعد از کسب نتایج ضعیف بارسلونا و شکست تحقیرآمیز این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، رونالد کومان از سمت سرمربیگری تیم ملی هلند کناره گیری کرد و هدایت بلوگرانا را برعهده گرفت؛ خبری که برای فوتبال‌دوستان هلندی بسیار ناخوشایند بود.
طی روزهای گذشته اما شایعات زیادی در رابطه با نیمکت تیم ملی هلند مطرح شده بود. همچنین گفته شد که فرانک دی بوئر در آستانه هدایت لاله‌های نارنجی قرار گرفته است؛ اتفاقی که لحظاتی پیش به شکل رسمی رخ داد و مشخص شد که دی بوئر با عقد قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی هلند را برعهده گرفته و تا پایان جام جهانی 2022 روی نیمکت این کشور خواهد نشست.


وینگر یووه در لیگ برتر
داگلاس کاستا وینگر برزیلی یوونتوس در حال مذاکره با باشگاه ولورهمپتون است.
نشریه «توتو اسپورت» خبر داد، باشگاه ولورهمپتون در پی جذب داگلاس کاستا است تا این بازیکن برزیلی را جانشین دیوگو ژوتا کند که اخیراً به لیورپول پیوسته. البته کاستا پیشنهاد لیگ برتری دیگری هم از منچستریونایتد دارد، اما پیشنهاد گرگ‌ها برای او جدی‌تر است.

ستایش بی قید و شرط لمپارد از اولین بازی تیاگو سیلوا
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی درکنفرانس خبری پس از پیروزی پرگل تیمش در جام اتحادیه به تمجید از عملکرد تیاگو سیلوا پرداخت و گفت: " حضور او در این بازی برای ما خیلی هیجان انگیز بود چون سیلوا فقط حدود یک هفته است که در جمع ما حضور دارد. ولی شصت دقیقه حضور او در بازی امشب عالی بود. سیلوا نشان خواهد داد که چه کیفیتی دارد".
سرمربی چلسی در ادامه گفت: " تیاگو سیلوا روز به روز آماده تر و بهتر می شود. او امشب چه در رختکن و چه در زمین نشان داد چلسی حالا رهبری دارد که با اتوریته می تواند تیم را در زمانهایی که باید هدایت کند. او فعلاً انگلیسی صحبت نمی کند ولی حضور او و تاثیرش روی بازیکنان اطراف به من نشان داده که چلسی صاحب یک مهره ارزشمند شده".

کد خبر: 1073481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =