پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی شهادت سردار خدادی

در پی شهادت معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه، سرلشکر سلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در پی شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

 شهادت جانباز عالیقدر، سردار رشید سپاه اسلام "سرتیپ پاسدار حمید خدادی" معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه " را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 بی تردید  یاد، خاطره و نقش آفرینی های سترگ و موفق آن شهید ارجمند و مخلص در سطوح مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح  طی چهار دهه اخیر، از جمله دوره همرزمی و یاری بخشی به سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی  و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

 اینجانب از خداوند متعال برای آن شهید عزیز رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف و آحاد همکاران و رهروان وی عزت،توفیق ،سربلندی، و ثبات قدم در طریق الی الله و پیشبرندگی اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشأن ایران را  مسئلت می جویم .

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام

کد خبر: 1073482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =