برادرزاده ترامپ از او شکایت کرد

برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا که چندی پیش کتابی علیه عمویش نوشت اکنون از او شکایت کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «مری ترامپ» که چندی پیش با نوشتن یک کتاب جنجالی علیه عمویش «دونالد ترامپ» به شهرت رسید اکنون از او شکایت کرده است.

مری ترامپ در شکایت‌نامه‌اش مدعی شده  ترامپ چند دهه پیش با تقلب میلیون‌ها دلار اموالی که قرار بوده به او به ارث برسد را از چنگش درآورده و او را از کسب و کار خانوادگی بیرون رانده‌اند. او علاوه بر دونالد ترامپ، از دیگر عمویش، «رابرت ترامپ» و عمه‌اش، «ماریان ترامپ» هم شکایت کرده است.

در این شکوائیه که روز پنجشنبه در دیوان عالی ایالت نیویورک تنظیم شده ادعا شده متشاکیان بعد از مرگ پدر مری ترامپ (فرد ترامپ جونیور) اینطور وانمود کرده‌اند که قصد حراست از اموال ماترک متوفی را دارند، اما در ادامه با فریبکاری او را از منافع ناشی از کسب و کار خانوادگی محروم کرده‌اند.

مری ترامپ در شکوائیه‌اش نوشته است: «[برای خانواده دونالد ترامپ] کلاهبرداری نه فقط یک کسب و کار خانوادگی، بلکه یک آئین زندگی بود.»

مری ترامپ تحصیل‌کرده رشته روان‌شناسی بالینی است و چند ماه پیش کتابی جنجالی علیه دونالد ترامپ منتشر کرد. او در این کتاب،  روایتی روان‌شناختی از نقش عوامل تربیتی در رفتارهای دونالد ترامپ ارائه کرده است.

مری ترامپ در آن کتاب از از پدربزرگش، «فردریک» به عنوان یک شخصیت «جامعه‌ستیز» نام برده و توضیح داده دیدگاه‌های ابزاری و رفتارهای سلطه‌جویانه‌اش در تعامل با دونالد چگونه موجب شده او همیشه ولعی سیری‌ناپذیر برای جلب توجه و تأیید دیگران داشته باشد. 

او عنوان این کتاب را «بسیار زیاد و همیشه ناکافی» تا انعکاس کودکی سخت دونالد ترامپ را در شخصیت فعلی او نشان دهد و اثبات کند که عمویش چگونه در لایه‌های زیرین شخصیتش هنوز کودکی است که دائماً و هر لحظه تأیید می‌خواهد و هر چه آن را دریافت می‌کند آن را کافی نمی‌داند و به احساس بسندگی نمی‌رسد.
منبع: فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1073555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =