احسان، پهلوان میدان نبرد!

احسان پهلوان هافبک تکنیکی سابق ذوب آهن که به تازگی به پرسپولیس پیوسته و در بازی دیشب مقابل الشارجه عملکرد عالی از خود نشان داده است. وی ۲۷ سال دارد و طی انتقال قرضی سال ۱۳۹۰ از تیم گسترش فولاد تبریز به باشگاه ذوب آهن اصفهان آمد تا دوران اوج خود را کلید بزند.

محمد رضا خدابخش/ایسکانیوز

پهلوان، بعد از یکسال به طور دائم به عضویت باشگاه ذوب آهن درآمد اما نیم فصل طی انتقالی ناموفق به صورت قرضی به زرد پوشان اصفهان پیوست. پهلوان فصل بعد یعنی سال ۱۳۹۲ دوباره به ذوب پیوست تا درخشش خود را آغاز کند. او در ذوب آهن عملکرد عالی از خود نشان داد تا در آسیا جزو برترین بازیکنان لیگ قهرمانان باشد.

احسان در تلاش اثبات!

پهلوانِ کوتاه قامت بعد از پیوستن به جمع قرمز ها اولین بازی خود را مقابل التعاون عربستان در ترکیب اصلی گل محمدی قرار گرفت تا بتواند خود را به هواداران نشان دهد اما عملکرد احسان پهلوان در این بازی قابل قبول نبود. او در بازی بعدی با التعاون هم همین موقعیت را داشت ولی باز عملکرد قابل قبولی نداشت تا با دلسردی هواداران مواجه شود. هواداری که خواستار قرارنگرفتن او در ترکیب اصلی با الشارجه بود.

پهلوان جبران کرد!

احسان پهلوان در بازی با الشارجه طبق نظر یحیی و بر خلاف میل هواداران در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. لحظاتی از بازی نگذشته بود که پهلوان با ساختن و پرداختن یک پاس گل و سانتر زیبا برای شجاع خلیل زاده و ضربه سر او تیمش را به خوبی از شارجه جلو بیاندازد تا هواداران را شوکه و ذوق زده کند. اما این پایان کار احسان در نیمه اول نبود، او در اواخر نیمه اول باز با جای گیری عالی،  پاس و سانتری زیبا این موقعیت را برای امیری ایجاد کرد تا او با ضربه سرش قرمز ها را با سه گل به رختکن ببرد تا بهترین بازیکن نیمه اول پرسپولیس باشد.

برد شیرین!

در نهایت پرسپولیس با تک گلی که مهدی عبدی در نیمه دوم به ثمر رساند با نتیجه چهار بر صفر به عنوان صدر نشین به دور بعد صعود کرد. اما پهلوان هم با دو پاس گلی که داد توانست خود را در دل هواداران جای دهد. حال باید دید احسان پهلوان می تواند روند خوب خود را در بازی های بعد پرسپولیس هم نشان دهد یا خیر.

کد خبر: 1073604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =