سعادتمند: حرف های زیادی برای گفتن دارم

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که با پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفتگویی تصویری که با رسانه رسمی باشگاه استقلال انجام داده است، درباره برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان و راه ‌یابی آبی‌پوشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پیروزی دلچسب و پرگل با یک بازی جذاب انجام دادیم که به کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم که پس از مدت ها دل هواداران را شاد شد. ما میلیون ها هوادار استقلالی‌های نابی در کشور و سراسر جهان داریم و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گوییم.

وی افزود: خوشحالیم که در کنار کادر فنی، بازیکنان، سرپرست، کادر پزشکی و دیگر اعضای تیم هستیم. همه ما برای یک هدف بزرگ در کنار همدیگر هستیم. همه می‌دانند استقلال پرافتخارترین باشگاه کشور در آسیا است. این افتخار بزرگی است که نصیب باشگاه پرقدمت ما با قدمت 75 ساله شده است. با همه کاستی‌هایی که هست امیدوارم بازیکنان فردا شب مقابل تیم فیزیکی پاختاکور ازبکستان سربلند بیرون بیایند و دل هواداران را شاد کنیم و این شادی تسری پیدا کند به تمام کشور.


سعادتمند ادامه داد: از نزدیک در کنار کادرفنی و بچه های تیم هستم. طی صحبت کوتاهی که امروز با سرمربی تیم انجام دادم، احساس میکنم که بازیکنان انگیزه دو چندانی دارند تا ما بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و برای کشور عزیزمان و باشگاه خوبمان کسب کنیم و این مسئله دور از دسترس نیست، چرا که دعای خیر هواداران می تواند خیلی به ما کمک کند.


مدیرعامل استقلال در خصوص واکنش‌های او و معاونانش پس از گل‌های استقلال در بازی با الاهی گفت: ما به عنوان یک هوادار استقلال هستیم. همانطوری که هواداران در سرتاسر دنیا با هر گلی که زده می شد، خوشحال می ‌شدند، ما هم ذاتا و وجدانا مجبور بودیم شادی ‌مان را بروز دهیم. این شادی دست خودمان نیست. باشگاه استقلال در خون و رگ ما است و در واقع با هر گلی که به بچه ها می زدند و زیبایی بازی که داشتند، ما در پوست خودمان نمی گنجیدیم. بنده در کنار دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی و مهدی نوروزی، معاون اقتصادی باشگاه و بازیکنان ذخیره که روی سکو بودند، همه خوشحال بودیم و به ابراز احساسات پرداختیم. امیدوارم این خوشحالی ذاتی و ابراز احساسات ادامه داشته باشد، از همه مهم تر شادی قلب هواداران است.


سعادتمند در مورد شرایط استقلال برای دیدار با پاختاکور گفت: همه شرایطی که برای یک تیم حرفه‌ای باشد، مهیا کرده‌ایم و خوشحالم با تلاش تمام عزیزان در هتلی حضور داریم که انحصاری در اختیار تیم استقلال است. بازیکنان اینجا احساس آرامش دارند و امکانات فراهم است. تمرینات سر موقع انجام می شود. امیدوارم با شرایطی که فراهم است و انگیزه بازیکنان موفقیت‌های پی در پی داشته باشیم.


مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: از هواداران استقلال می‌خواهم که با نفس گرم و دعای خیرشان تیم را حمایت کنند. بازیکنان نیاز به انرژی مثبت دارند. ما باشگاه استقلال هستیم. یک باشگاه بزرگ با قدمت فراوان و افتخارات بسیار زیاد و شک ندارم با کمک هواداران روزهای خوبی در انتظار تیم خواهد بود و خیلی دور از دسترس نیست. به زودی هم اتفاقات بسیار خوبی برای باشگاه بزرگ استقلال می‌افتد.


سعادتمند در پایان گفت: این اولین سفری است که دوست نداریم زود برگردیم و امیدوارم با انجام بازی‌های خوب دست پر برگردیم. پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا در خیلی از موارد حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که به صورت کاملا مستند به هواداران ارائه خواهم کرد.

کد خبر: 1073684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =