حمله تند بازیگر هالیوود به رئیس‌جمهور آمریکا

رابرت دنیرو هنرپیشه و بازیگر مشهور سینما ترامپ را خلافکار خواند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مانند بسیاری از آمریکایی‌ها، رابرت دنیرو هم در سوگ از دست دادن روث بی‌در گینزبرگ قاضی دادگاه عالی ایالات متحده است که جمعه پیش در ۸۷ سالگی از دنیا رفت.

ستاره ۷۷ ساله «رفقای خوب» و «گاو خشمگین» در مصاحبه‌ای گفت: او یک آمریکایی بزرگ بود و تمام. متاسفانه این مسئله فقط به مشکل و وضعیت فعلی اضافه می‌کند که حالا او درگذشته است. افرادی مانند او خیلی کم از راه می‌آیند.

بعد از ادای احترام به گینزبرگ، دنیرو به سرعت توجهش را معطوف هدف اصلی خشمش در چهار سال گذشته یعنی دونالد ترامپ کرد و گفت: ترامپ یک خلافکار است که هیچ چیز جلویش را نمی‌گیرد و هر کاری برای برنده شدن انجام می‌دهد. ما نبردی در پیش داریم و باید در آن پیروز شویم.

دنیرو اضافه کرد: همه باید به این نبرد ملحق شوند. ما باید بلند صحبت کنیم و برنده شویم. نمی‌توانیم اجازه دهیم دیگر از این جلوتر برود.

به گفته این بازیگر، اگر ترامپ یک بار دیگر برنده شود، کشور دچار «فاشیسم به سبک آمریکایی» خواهد شد. او گفت خیلی‌ها نمی‌دانند فاشیسم چطور است و اهمیتی نمی‌دهند، اما در نهایت به این معنی خواهد بود که حقوق خیلی‌ها زیر پا گذاشته می‌شود و آن‌ها از جامعه کنار گذاشته می‌شوند.

دنیرو گفت: می‌گویند افرادی که او را دنبال می‌کنند مانند یک فرقه هستند و همینطور هم هست. آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند او چه می‌گوید. اما اعمال او و کسانی که اجازه می‌دهند او این رفتارها را داشته باشد روی همه آن‌ها اثر می‌گذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =