خط تولید ماسک در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی شد

خط تولید ماسک پایگاه بسیج مقاومت دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس با همت واحد ملارد راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، به مناسبت هفته دفاع مقدس خط تولید ماسک به همت بسیج دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهرقدس و ملارد با حضور عباس گنجی قائم مقام معاونت بین الملل و اموردانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله قاسمی پیر بلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس و ... افتتاح شد.

 پیربلوطی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: هزینه اردوی زیارتی راهیان نور را به ایجاد خط تولید ماسک اختصاص دادیم. باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تأمین نیازمندی های مردم از قبیل ماسک، دستکش، لوازم ضد عفونی کننده و ... استفاده کنیم.

عبدالله قاسمی پیر بلوطی و اعضای حاضر در این مراسم درباره فعالیت‌ها و نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی، نظر و پیشنهاد خود را بیان کردند و بر به‌کارگیری همه عوامل مؤثر بر فرهنگ فعالیت‌های جهادی و کمک های مومنانه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تامین حداکثری نیازمندی های واحد از قبیل ماسک و دستکس و لوازم ضدعفونی کننده و تعامل هرچه بیشتر با دانشجویان و تامین نیازهای منطقه تأکید کردند.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس و سرگرد حبیبی فرمانده سپاه شهرستان قدس نیز از تلاش های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تقدیر کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =