آغاز ثبت‌نام مسابقه دانشجویی «حل مسئله»

مسابقه دانشجویی «حل مسئله»، ششمین همایش فن‌بازار ملی سلامت، توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و به صورت مجازی در کنار فن‌بازار مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همزمان با ششمین فن‌بازار ملی سلامت، مسابقه‌ای برای دانشجویان علاقه‌مند به حوزه‌های فناوری برگزار می‌شود. این  مسابقه دانشجویی به خاطر شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این رقابت شرکت‌کنندگان باید راهکارهای فناورانه‌ای بر پایه تکنولوژی‌های دیجیتال روز دنیا برای مشکلات امروزی و واقعی جامعه ارائه کنند. این مسابقه برخلاف سال‌های گذشته که در فضایی شبیه‌سازی شده برگزار می‌شد، امسال در محیط واقعی خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌هایی متشکل از ۴ تا ۵ دانشجو و یک سرپرست از طرف دانشگاه معرفی می‌شوند و شناسه کاربری خود را برای ورود به سامانه آزمایشگاه نوآوری سلامت دیجیتال مدلین دریافت می‌کنند. در این سامانه با ورود به برنامه مربوط به مسابقه دانشجویی فن‌بازار ملی سلامت شرکت‌کنندگان به بیش از ۲۰ ساعت آموزش تئوری و تکالیف عملی برای یافتن یک ایده مناسب، دسترسی پیدا می‌کنند.

در سامانه مدلین‌لب شرکت‌کنندگان در کنار آموزشی که دریافت می‌کنند، باید تمام تکالیف را به طور کامل انجام دهند و در نهایت فرم ارائه ایده، اسلایدهای ارائه ایده و یک ویدئو ۵ دقیقه‌ای از ارائه خود ارسال نمایند. شرکت‌کنندگان باید در دو آزمون پیش از آغاز دوره و پس از پایان آن شرکت نمایند تا سطح دانش آنها مشخص شود.

در نهایت ایده‌ها توسط داوران با توجه به ملاک‌های مختلفی از جمله کیفیت اعتبارسنجی، ارائه ایده، طرح راهکارها، تیم و دیگر شاخص‌ها  ارزیابی و به تیم‌هایی که بیشترین امتیاز را از داوران دریافت کنند، جوایز ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

هزینه ثبت‌نام هر تیم در مسابقه مبلغ ۶ میلیون ریال می‌باشد که باید از طرف دانشگاه به دبیرخانه فن‌بازار ملی سلامت پرداخت شود.

تاریخ آغاز مسابقه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ می‌باشد و آخرین مهلت تیم‌ها برای بارگزاری فایل‌های ارائه یک ماه پس از آغاز مسابقه و در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۹ می‌باشد.

شرکت در بخش مسابقه محدود است و با تکمیل ظرفیت، ثبت‌نام بسته خواهد شد و اولویت با تیم‌هایی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند. علاقه مندان برای ثبت نام لازم است به این لینک (اینجا) مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1073737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =