طرحی و تولید خودرویی بدون حضور کارشناسان خارجی

مدیرعامل ایران خودرو در نشست راهبردی جهش تولید علم و صنعت در گام دوم انقلاب گفت: برای اولین بار خودرویی در ایران خودرو طراحی و ساخته شده است که هیچ کارشناس خارجی در آن نقشی نداشته است و در این پروژه ۱۴ شرکت دانش‌بنیان با ما همکاری داشته اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در نشست راهبردی جهش تولید علم و صنعت در گام دوم انقلاب ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه گفت: امیدوارم این نشست باعث شود همکاری  بین دانشگاه و صنعت خودروسازی نسبت به گذشته بیشتر شود.

مقیمی با اشاره به اینکه نیازمندی‌های خود را به دانشگاه اعلام کرده‌ایم، گفت: برای کمیته مشترک بین کارخانه و دانشگاه دو نفر را به ریاست دانشگاه علم و صنعت معرفی کرده‌ایم و پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای هم برای ما ارسال شده است و قرار است در جلسه‌ای داشته‌های دانشگاه و نیازمندی‌های صنعت گره زده شود.

وی با تاکید بر اینکه اکنون نیز از توانمندی‌های دانشگاه استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: ۱۴ نفر از فارغ‌التحصیلان در مجموعه ایران خودرو مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه باید روی موضوعات مهم‌ تمرکز کرد، گفت: برای اولین بار خودرویی در ایران خودرو طراحی و ساخته شده است که هیچ کارشناس خارجی در آن نقشی نداشته است و در این پروژه ۱۴ شرکت دانش‌بنیان با ما همکاری داشته اند.

وی در ادامه افزود در تولید خودرو جدید کمترین میزان وابستگی به خارج را داریم و ۹۲/۳ درصد آن در داخل تولید می‌شود و اعلام کرده‌ایم هر کسی می‌تواند به ما کمک کند تا در تولید این خودرو هیچ وابستگی به خارج از کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =