جهاد اسلامی، حمله نیروهای مصر به صیادان فلسطینی را شدیداً محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام نیروهای گارد ساحلی مصر در به‌شهادت رساندن دو صیاد فلسطینی غزه را محکوم کرد و خواستار آزادی صیاد بازداشت شده شد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه دانشجویی (ایسکانیوز)، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام نیروهای گارد ساحلی مصر در شلیک به صیادان فلسطینی غزه را به شدت محکوم کرد.

این جنبش امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای در واکنش به این حادثه، ضمن تسلیت گفتن به خانواده‌های صیادان و ماهیگیران شهید غزه‌ای، خواستار حمایت از آن‌ها شد.

جهاد اسلامی در این بیانیه همچنین از مقامات مصری خواست یکی از ماهیگیران فلسطینی را که در بازداشت نیروهای مصری است، آزاد کنند.

رسانه‌های فلسطینی دیروز جمعه اعلام کردند که نیروهای گارد ساحلی مصر به قایق چند ماهیگیر فلسطینی آتش‌ گشوده و دو تن از آن‌ها را کشته‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، در این قایق ماهیگیری سه برادر مشغول کار صید ماهی بودند که دو تن از آن‌ها در همان لحظه به شهادت رسیده‌اند و برادر سومی در بازداشت نیروهای مصری است.

گارد ساحلی مصر پیشتر نیز در اقدامی مشابه به سمت ماهیگیران فلسطینی نوار غزه آتش گشوده و شماری از آن‌ها را بازداشت کرده بودند.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای اعمال فشار به گروه‌های فلسطینی مقاومت در غزه، هر از گاهی محدوده صید را کاهش داده یا اجازه صید به ماهیگیران غزه‌ای را صادر نمی‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =