قهرمان آسیا یک گام تا لیگ یک

آخرین قهرمان ایران در آسیا در یک قدمی بازگشت به لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی؛ بازی برگشت پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی همدان برگزار و شاگردان احمد جمشیدیان و حسن اشجاری در دو تیم پاس همدان و شهرداری آستارا برای صعود به لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت.


بازی رفت دو تیم هفته‌ی گذشته در شرایطی به میزبانی آستارا برگزار شد که تیم پاس همدان با یک گل میزبان خود را از میان برداشت و راه صعود خود را تا حدود زیادی هموار کرده است.
این دو تیم بعد از استقلال ملاثانی و چوکای تالش در گروه‌های اول و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور جایگاه دومی را از آن خود کرده بودند و امروز یکی از دو نماینده‌ی آستارا و همدان به عنوان سومین تیم، راهی لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران خواهد شد.


تیم فوتبال پاس همدان در سال 1386 و در انتقالی تاریخی به همدان واگذار شد و بعد از چند سال حضور در لیگ برتر، در پایان فصل 90-89 به لیگ دسته اول سقوط کرد. این تیم همچنین بعد از چند فصل حضور در لیگ یک به دسته دوم هم سقوط کرد و حالا بعد از سال‌ها حضور در همدان وسقوط های تاریخی، به دنبال بازگشت به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.


آخرین قهرمان ایران در آسیا با هدایت احمد جمشیدیان بهترین موقعیت برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال را پیش‌روی خود می‌بیند و از طرفی دیگر شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری آستارا نیز هنوز رویاهای خود را بر باد رفته نمی‌بینند.


بازی برگشت پلی‌آف لیگ دسته دوم عصر امروز از ساعت 17:30 و با قضاوت موعود بنیادی‌فر در همدان برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعودکننده به لیگ یک مشخص شود.

کد خبر: 1073921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =