سامانه ثبت درخواست فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی راه‌اندازی شد

سامانه ثبت درخواست فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در سایت جامعه و صنعت راه‌اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور برای ثبت درخواست‌ها و محورهای همکاری و همچنین اطلاع از نیازهای فرصت مطالعاتی شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی به سایت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس الکترونیکی https://industry.msrt.ir/fa/page/۱۴۳۵ مراجعه کنند.

فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت زمینه مناسبی را برای ارتباط بهتر دانشگاه و صنعت، گسترش همکاری‌های پایدار علمی و پژوهشی و رفع مشکلات علمی و تخصصی واحدهای عملیاتی فراهم می‌سازد. در طی فرصت مطالعاتی، عضو هیئت علمی در واحد عملیاتی دولتی یا غیردولتی (شامل بخش‌های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی) حضور می‌یابد. واحد عملیاتی می‌تواند شامل وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های بخش خصوصی، بنگاه‌ها یا سازمان‌های فرهنگی و صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه، اقتصادی یا خدماتی دولتی یا غیردولتی باشد.

این طرح همچنین در راستای تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با جامعه و صنعت در همه حوزه‌های علمی و همچنین عملیاتی نمودن یافته‌های اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت تدوین گردیده است. بر اساس آئین‌نامه این طرح، اساتید با موافقت دانشگاه می‌توانند بین سه تا ۶ ماه به واحدهای اقتصادی و صنعتی مأمور شده و در جهت کمک و بهبود کیفی و عملیاتی واحدهای فوق همکاری نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =