نمایشگاه نقاشی روایتگر پاییز شد

نگارخانه گل‌های داودی پذیرای 47 اثر از هنرمندان آثار تجسمی شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نمایشگاه گروهی «پاییزانه» با بهانه آغاز پاییز چندین اثر نقاشی و عکاسی را با همین موضوع در خود جای داده است. تابلوهای این نمایشگاه با تکنیک رنگ و روغن و به شیوه تصویرسازی و رئال پدید آمده و عکس‌ها نیز در سبک‌های آبستره و سوررئالیستی ارائه شده‌اند.

در میان آثار این نمایشگاه، معرق نیز به چشم می‌خورد. هنرمندان سبک معرق با اشاره به مظلوم واقع شدن این هنر میان مردم، وارد شدن طرح‌های معرق به جای خود معرق در خانه‌ها را از علت‌های این امر بیان می‌دارند.

منصوره معینی، آناهیتا سیاووش، فاطمه فدایی، نازنین هاشمی، فاطمه صاحبی، مهسا فریدی، مهسا مبارکی، نسرین معتبر، نازنین رحمتی، الناز سعیدی، الهه پور حسین، فرزانه نوحی، بتول مظفری، زهرا عابدینی، پارمیدا اعتدالی، مینا عالی پور، مسعود اکبر زاده، سحر میرزا منش، مائده ارجمندی، زهرا بگتاش، امین کنعانی، مهدیه جلالی، مریم امانی، صادق صادقا، پروین حسن نژاد، پروانه نواب مطلق، ریحانه مستخدمی، هاجر محمدی منش، منیره رستمی ادیب، فاطمه محمدیان قمی، سمانه سیف محدثی، گلناز زاهدی عبقری و سیده فاطمه عمادی نام هنرمندانی است که به ارائه اثر در نمایشگاه پاییزانه پرداخته‌اند.

بازدیدکنندگان می‌توانند تا نهم مهرماه (ساعت ۱۶ تا ۱۹) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تماشای این آثار بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =