بیش از ۵ هزار خدمت صادراتی به دانش‌بنیان‌ها ارائه شد

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از نهاهای پیشرو در ارائه خدمات است و تاکنون توانسته ۵ هزار و ۳۳۹ خدمت به متقاضیان ارائه کند. خدماتی که بازار جهانی محصولات و خدمات دانش‌بنیان را توسعه داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوزدروازه‌های جهانی برای ورود محصولات دانش‌بنیان فضایی مناسب برای توسعه بازار محصولات و خدمات دانش‌بنیان است. جایی که می‌تواند این خدمات را به دنیا معرفی کند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این میان به عنوان یکی از نهادهای حامی زیست‌بوم فناوری و نوآوری در تلاش است تا مسیر ورود این دستاوردها به بازار جهانی را تسهیل کند.

 کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم یکی از نهاهای پیشرو در این حوزه است و تاکنون توانسته ۵ هزار و ۳۳۹ خدمت به متقاضیان ارائه کند. خدماتی که بازار جهانی محصولات و خدمات دانش‌بنیان را توسعه داده است.

خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالاها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت‌ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان است. کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سعی می‌کند تا با شناسایی و ارزیابی شرکت‌های خدماتی فعال در این حوزه، خدماتی با کیفیت و اثربخش در جهت توسعه توان صادراتی شرکت‌ها ارائه کند.

خدمات حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و واسطه‌های صادراتی (شرکت‌های مدیریت صادرات، پایگاه‌های صادراتی، کارگزاران تجاری برون مرزی) ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =