انتقاد نماینده مجلس از تاخیر در تحویل آرد به نانوایی‌ها

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تاخیر در تحویل آرد به نانوایی‌ها و بروز مشکل برای این صنف اقدامی کاملا مدیریت شده و با برنامه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزها و هفته‌های اخیر شاهد تأخیر قابل ملاحظه در تحویل آرد به نانوایی‌ها هستیم که این مسأله مشکلاتی را برای این صنف و تأمین نان مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: آقای روحانی پیش از این گفت که آب و برق و نان مردم قطع نمی‌شود نتیجه اعتماد آنها به ماست و حال که می‌بینیم نان مردم با مشکل مواجه شده این معنا را به ذهن متبادر می‌سازد که دولت می‌خواهد بگوید حال که مردم اعتمادی به ما ندارند نان آنها قطع می‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تأخیر در تحویل آرد به نانوایی‌ها اقدامی کاملا مدیریت شده است و با برنامه انجام می‌شود و گویا هدف آن هم فشار بیشتر به مردم است.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: متولی این امر وزارت صنعت است که وزیر و متولی ندارد که بخواهد پاسخگو باشد و رئیس جمهور هم که به مجلس پاسخگو نیست و به مجلس نمی‌آید. پس در نتیجه هزینه این گونه رفتارهای دولت به مجلس و نظام تحمیل می‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم انجام و استفاده از ابزارهای نظارتی پیش بینی شده در قانون در مورد رئیس جمهور باعث شده تا امروزه حاشیه امنی برای آقای روحانی ایجاد شود و قانون را اجرا نکند که مسؤول این امر هم هیأت رئیسه مجلس است و ما می‌بینیم طرح‌های سؤال از وزرا و رئیس جمهور و حتی استیضاح آنها در هیأت رئیسه به جای اعلام وصول معطل می‌ماند.
منبع: فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1074125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =