سازمان‌های حمایتی تلفن همراه دانش آموزان بی بضاعت برای تحصیل را تامین کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از سازمان حمایتی خواست برای رفع نیازهای تلفن همراه دانش‌آموزان بی‌بضاعت جهت تحصیل و استفاده از شبکه‌ شاد اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی درباره دغدغه بزرگ دانش‌آموزان بی بضاعت برای تحصیل فقدان تلفن همراه برای استفاده از شبکه شاد است اظهار داشت: باید سازمان‌های حمایتی و کمیته امداد به منظور تامین نیاز  اولیه دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش خود ورود کرده و مستقیما از وارد کنندگان تلفن همراه خرید کنند که با این کار که در این مسیر واسطه‌گری هم حذف خواهد شد.

وی افزود:‌چون در سال تحصیلی جاری به مانند ترم گذشته، آموزش‌ها مجازی بوده و از طریق شبکه شاد صورت می‌گیرد یکی از الزامات هر دانش‌آموز داشتن تلفن همراه است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در باره لزوم استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان جهت استفاده از شبکه شاد گفت:‌ سازمان‌های حمایتی می‌توانند با توجه به گرانی ارز مستقیما اقدام به خرید تلفن از خارج کرده و مانع از جولان دلالان در بازار تلفن همراه شوند و همچنین می‌تواند از ظرفیت معافیت‌های مالیاتی استفاده کنند.

باقری‌بنابی تصریح کرد: تخصیص ارز با توجه به شرایط کرونایی و استفاده بیشتر از تلفن همراه برای تحصیل مجازی خیلی سخت شده است زیرا حجم بیماران کرونایی و لزوم تهیه دارو و هزینه‌های مترتب آن به دولت مشکلاتی را ایجاد کرده و حتی برای تهیه دارو در شرایط تحریمی فعلی هم مشکل داریم.

وی  در پایان گفت: ‌کمیته امداد و سازمان بهزیستی می‌بایست جهت واردات تلفن همراه به منظور استفاده دانش‌آموزان بی‌بضاعت اقدامات لازم را انجام دهند.
منبع: فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1074127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =