جدال قرمزهای لندن با مدافع عنوان قهرمانی!

هفته سوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری بازی لیورپول و آرسنال به اتمام می‌رسد و ورزشگاه آنفیلد میزبان این دیدار است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- محمدرضا خدابخش؛ هفته سوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری بازی لیورپول و آرسنال به اتمام می‌رسد و ورزشگاه آنفیلد میزبان این دیدار است. این در حالی است که هر دو تیم از دو بازی گذشته خود حداکثر امتیاز را گرفته اند و برنده این بازی سه امتیاز از حریف خود پیشی می گیرد.

شروع امیدوارکننده توپچی ها!
شاگردان آرتتا بر خلاف فصول گذشته این فصل را خوب آغاز کردند و با دو برد به استقبال لیورپول می‌روند. آنها در هفته اول با سه گل تیم تازه لیگ برتری فولام را شکست دادند. در قدم دوم با نتیجه دو بر یک وستهام را بردند و حالا باید به مصاف سرخ‌ها بروند. با توجه به شروع خوب آرسنال در لیگ این بهترین فرصت برای تثبیت خود بین مدعیان قهرمانی است و با برد در این بازی نوید یک فصل هیجان انگیز را به هواداران خود می دهد.

نقل انتقالات کم خرج!
در فصل نقل انتقالات آرسنال مانند حریف خود چندان هزینه و جنب و جوشی نداشت و نام آشناترین خرید آنها ویلیان برزیلی بود که به صورت آزاد به این تیم پیوست. همچنین از دیگر تحرکات آرسنال تمدید قرارداد قرضی دنی سباسوس برای یک فصل دیگر بود. امیلیانو مارتینز دروازه بانی که با توجه به مصدومیت برند لنو فرصت خودنمایی را در فصل گذشته پیدا کرده بود، به استون ویلا پیوست تا آرسنال دیگو رونارسون ایسلندی از تیم دیژون فرانسه را جایگزین وی کند.در اردوی رقیب نیز سیاست حفظ شاکله تیم در نظر گرفته شده و در لیست خرید لیورپول تنها دو خرید نام آشنا به چشم می خورد. اولی تیاگو آلکانترا است که با رقمی نزدیک سی میلیون پوند از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست. در ابتدا بسیاری از کارشناسان و کاربران صفحات مجازی این خرید را با توجه به سن و قیمت بالای او اشتباه می دانستند اما عملکرد او در بازی یک نیمه ای خود برابر چلسی نظر ها را عوض کرده و فعلا او را خرید موفق تلقی می شود. اما از دومین خرید لیورپول کمی بهتر و موفق تر یاد می شود. دیگو ژوتا وینگر پرتغالی فصل گذشته ولورهمپتون با قراردادی به ارزش چهل میلیون یورو به لیورپول پیوست تا کمی از بار سنگین روی دوش مانه و صلاح بردارد. البته این دو خرید برای تیم قهرمان انگلیس قابل قبول به حساب نمی آید و بهرمانان فصول گذشته انگلیس خرید های بیشتری را انجام داده بودند. باید دید سیاست حفظ بازیکن در لیورپول جواب می دهد یا خیر. همچنین باید منتظر ماند و دید در بازی فردا کدام یک از خرید های دو تیم به میدان می روند.

لیورپول، همان چیزی که انتظار می‌رفت!
شاگردان کلوپ در دو هفته ابتدایی هر شش امتیاز ممکن را گرفتند تا نشان دهند که عزمی جزم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارند. در بازی اول آن ها کمی برابر تیم جذاب لیدزیونایتد به مشکل خوردند اما در نهایت چهار بر سه پیروز میدان شدند. در هفته دوم یک پیروزی ارزشمند را در زمین چلسی به دست آوردند و با سه گل میزبان خود را شکست دادند تا نشان دهند چیزی از لیورپول پارسال کم ندارند.
در نهایت هر دو تیم روند خوبی را سپری می کنند و در پایان این هفته نیز باید در قالب جام اتحادیه به مصاف هم بروند تا در فاصله کمتر از پنج روز دوبار با یکدیگر مصاف کنند که هر دو بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. پیروزی هر یک از دو تیم در بازی پیش رو می تواند آن تیم را از دیگری سه امتیاز پیش بیندازد و فرصت خوبی را برای فاصله انداختن ایجاد کند. حال باید منتظر ماند و دید کدام تیم موفق خواهد شد با دست پر زمین را ترک کند.

کد خبر: 1074161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =