کسب مقام دوم مسابقات ملی معماری و شهرسازی توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

در مسابقات ملی معماری و شهرسازی با عنوان «معماری و شهر آینده» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام دوم این مسابقات را به دست آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حافظه دهقان پور سرپرست معاونت پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: هاجر کشاورز هدایتی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین طرح خود را به صورت مشترک با دو دانشجو از دانشگاه سوره تهران به مسابقات ملی معماری و شهرسازی ارسال و عنوان مقام دومی مسابقات ملی معماری و شهرسازی را از آن خود کرد.

وی افزود: این مسابقات با هدف ارتقای توان طرحی، ایجاد انگیزه و جذب ایده های نو در بین دانشجویان از اردیبهشت سال گذشته در دستور کار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قرار گرفت و پس از طی فرآیند اخذ مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از دی ماه سال 98 و با همکاری باشگاه پژوهشگران وارد مرحله اجرایی شد.

سرپرست معاونت پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: محورهای اصلی این مسابقه در دو بخش «خانه ای برای فردا» و «منظر شهر فردا» برای گروه معماری و شهرسازی در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این رویداد علمی ملی، تیم های دانشجویی دانشگاه های مطرح کشور همچون شهید بهشتی، تهران، علم و صنعت، شهید رجایی، سوره و دانشگاه های آزاد اسلامی قزوین، لاهیجان، تهران جنوب و تهران غرب حضور داشتند که در پایان از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات، 15 اثر به مرحله داوری راه پیدا کرد و با توجه به نظر هیات داوران هیچ طرحی حائز عنوان اول نشد و در نهایت یک اثر شایسته عنوان دوم و دو اثر به عنوان سوم مشترک این مسابقات معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =