گیلان قهرمان آب‌های آرام بانوان کشور شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی کشورمان از قهرمانی تیم گیلان در مسابقات آب‌های آرام ایران در بخش بانوان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی؛ کتایون اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات روز گذشته با حضور قایقرانان استان‌های البرز، توابع تهران، اصفهان، قزوین، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان، اردبیل، آذربایجان‌غربی، یزد، تهران، کردستان، بوشهر، مازندران، لرستان و خوزستان به پایان رسید، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آب‌های آرام بانوان کشور با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین یادواره‌ی زنده‌یاد شادی سرخیل در دریاچه‌ی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه تیم گیلان با کسب مدال طلا در تمامی مواد مقتدرانه عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد، افزود: تیم استان گیلان در این دوره از مسابقات با 72 امتیاز و بالاتر از تهران و هرمزگان که به ترتیب 62 و 56 امتیاز کسب کرده بودند، بر سکوی نخست ایستاد.
اشرف با اشاره به اینکه مسابقات در مواد کایاک و کانوی یک‌نفره و در مسافت 1000 و 500 متر برگزار شد، بیان کرد: در کایاک یکنفره 1000 متر تانیا کارگرپور از گیلان قهرمان شد، مهسا آذری از گیلان عنوان دومی را به دست آورد اما با توجه به اینکه ورزشکار دیگری از گیلاننشان طلا را به گردن آویخت او صاحب مدال نشد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی کشورمان درباره‌ی همین ماده اضافه کرد:‌ ساجده تبریزی از توابع در این ماده مدال نقره را برای تیم خود به ارمغان آورد و سارا حسینی از تهران هم روی سکوی سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد.
وی با اشاره به نتایج کانوی یکنفره 1000 متر ادامه داد: در این ماده پریسا محمدزاده از گیلان مقام اول را کسب کرد، هدیه خیرآبادی از تهران دوم شد و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی عنوان سومی را از آن خود کرد.
اشرف افزود: در کایاک یک‌نفره 500 متر الناز شفیعیان از گیلان، مینا عبدالهی از هرمزگان و سمن سلطانی از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی کشورمان در پایان عنوان کرد: در کانوی یک‌نفره 500 متر هم زیبا سماک‌حرفه از گیلان مدال طلا را به گردن آویخت، آتنا رئوفی از گیلان دوم شد اما مدال نگرفت. همچنین زهرا مطهر از تهران در این ماده صاحب مدال نقره شد و ستایش شریفی از هرمزگان سکوی سومی را به خود اختصاص داد.

کد خبر: 1074207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =