میامی هیت فاتح کنفرانس شرق؛ شاگردان اسپولسترا حریف لیکرز در فینال

تیم بسکتبال میامی هیت با شکست بوستون به فینال رقابت های لیگ NBA راه یافت.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- نیما عراقی؛ بامداد گذشته ششمین دیدار فینال کنفرانس شرق با شور و هیجان وصف ناپذیری آغازشد. میامی هیت برای قهرمان شدن فقط به یک برد احتیاج داشت. اما حریفش تیم پر آوازه ای به نام بوستون بود که آمده بود همه توانش را بگذارد.
کوارتر اول را میامی میزبان بهتر ظاهر شده موفق شد با شش امتیاز پیش بیافتد اما کوارتر بعدی نوبت بوستون بود و سبز پوشان پر افتخار پا پس نکشیدند. در شروع نیمه دوم دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند اما کوارتر چهارم جولانگاه بام آدبائو سنتر میامی شد تا اختلافی ده امتیازی در این کوارتر پدید بیاورد و در کل بازی با نتیجه 125-113به پایان برسد.

بام آدبائو در این دیدار موفق به کسب 32امتیاز و 14ریباند شد و عنوان برترین بازیکن میدان را کسب کرد. در کنارآدبائو، جیمی باتلر نیز مانند اکثر بازی‌ها خوش درخشید و22امتیاز کسب کرد تا میامی فاتح کنفرانس شرق شود. از نکات جالب این دیدار جذاب، استفاده میامی تنها از هشت بازیکن و فشار بر نفرات اصلی بود که اکثر کارشناسان را متعجب کرد. حال این تیم که آخرین بار در سال 2014 قهرمان کنفرانس شده بعد از  شش سال بار دیگر نماینده کنفرانس شرق در فینال خواهد بود و این بار  باید برابر لیکرزی قرار بگیرد که همه مدعیان کنفرانس غرب را از دم تیغ گذرانده واکنون مدعی اصلی قهرمانی است. از دیگر نکات جذاب این دیدار اما می توان اشاره به تقابل لبرون جیمز، ستاره لیکرز با هم تیمی های سابقش در میامی کرد،حال باید دید آیا جیمز می تواند مانع قهرمانی یاران قدیمی شود یا میامی هیت مانند زمانی که لبرون در تیمش تاخت و تاز می کرد باز هم قهرمان NBA می شود

کد خبر: 1074218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =