ارائه مشاوره رایگان انتخاب رشته توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با همکاری شهرداری قیامدشت، در راستای خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه، اقدام به ارائه جلسات مشاوره رایگان تحصیلی جهت انتخاب صحیح رشته - محل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ارائه مشاوره رایگان به پذیرفته شدگان کنکور 99 جهت انتخاب رشته – محل، به صورت تخصصی و توسط اساتید با سابقه و مجرب این واحد دانشگاهی در فرهنگسرای مهر و ماه قیامدشت انجام شد.

لازم به ذکر است که این اقدام، در راستای سیاستهای جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد، در جلسه ای مشترک میان مسئولین دانشگاه و جمعی از مسئولین قیامدشت، جهت خدمت رسانی در این منطقه صورت گرفت. همچنین در این جلسه بر ضرورت تعامل دو سویه  میان دانشگاه و مسئولین شهری تاکید و ادامه این روند در سطح وسیع تر و متنوع تر مورد توافق قرار گرفت.  

گفتنی است در این جلسه که با حضور دکتر عباس گوهری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، معاونین این دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبری، امام‌جمعه قیامدشت، رییس حوزه قضایی، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و برخی دیگر از مسئولین، برگزار شد، بر آمادگی این واحد دانشگاهی جهت خدمت رسانی همه جانبه به مردم شریف و محروم منطقه، با تمام ظرفیتهای اجرایی و علمی تاکید شد.

همچنین حوزه مدیریت شهری نیز در راستای ارتباط بیشتر با دانشگاه آزاد اسلامی به منظور استفاده شهروندان از امکانات این دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1074224

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =