آرسنال آرتتا هم حریف لیورپول کلوپ نشد!

در آخرین بازی از هفته سوم لیگ برتر انگلیس،دوشنبه شب در ورزشگاه آنفیلد تیم فوتبال لیورپول میزبان آرسنال بود و میهمان لندنی خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-محمدرضا خدابخش؛ دوشنبه هفتم مهرماه در هفته سوم لیگ جزیره و در چند بازی باقی مانده، لیورپول به مصاف آرسنال رفت که این دیدار با برتری قاطع شاگردان کلوپ در آنفیلد همراه بود.
لیورپول توانست به ترتیب با گل‌های سادیو مانه، اندی رابرتسون و دیگو ژوتا توپچی‌ها را شکست دهد. تک گل لندنی‌ها را لاکازت به ثمر رساند.
لیورپول که ابتدا روی اشتباه رابرتسون و با گل لاکازت از آرسنال عقب افتاده بود بلافاصله و بعد از یک دقیقه توانست روی سانتر زیبای آرنولد و بعد از دفع ناقص ضربه صلاح به لنو، توسط مانه دروازه را باز کند. این پایان داستان نبود؛ سرخ‌ها جلوتر کشیدند و چند دقیقه بعد رابرتسون توانست اشتباه خود را با گلی حیاطی جبران کند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۸ و دقایق پایانی مسابقه دیگو ژوتا تعویض طلایی کلوپ توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

ما شلخته بازی نکردیم!
لیورپول کلوپ بعد از برد مقابل آرسنال توانست مثل همیشه مچ منتقدان را بخواباند. روی کین هم یکی از آن منتقدان پَر و پا قرص شاگردان و خود کلوپ است.
او با حضور در شبکه اسکای اسپورتس بازی سرخ‌ها را تحلیل می کرد. او در انتقادی عجیب معتقد بود شاگردان کلوپ شلخته و نامنظم بازی می‌کنند.
یورگن کلوپ هم بعد از اتمام مسابقه در حضور خبرنگاران با صحبت‌های او برخوردی جدی کرد و گفت:« تیم ما به هیچ وجه شلخته نبود و همه می‌دانند که تیم من چقدر روی نظم کار می‌کند».

عرض اندام خرید جدید!
دیگو ژوتا خرید جدید و جوان باشگاه لیورپول است.
او با بازی‌های خوبش برای ولورهمپتون کلوپ را مجاب کرد تا برای خریدش اقدام کند. انتقالی کم سر و صدا که طی ۲۴ ساعت به طول انجامید.
او در اولین حضورش در دقایق پایانی بازی با آرسنال با نظر کلوپ به میدان رفت.
او در بَدو ورودش با صاحب توپ شدن‌های فراوان کاملا در جریان بازی قرار گرفت و تا مرز گلزنی هم پیش رفت.
در نهایت او توانست در دقیقه ۸۸ بازی دروازه توپچی‌ها را باز کند تا تعویض طلایی یورگن کلوپ باشد. حال باید دید او می تواند روند و عملکرد خوبش را ادامه‌ دار کند یا خیر.

سرخ ها در آنفیلد ترسناک اند!
لیورپولی که باز در بازی خانگی پیروز شد و باز توانست این روند خوبش را بهبود ببخشد.کلوپی که در آنفیلد و بازی‌های خانگی از همه لحاظ تیم پر قدرت تر و ترسناک‌تری دارد.
اکنون باید دید این روند خوب سرخ‌ها تا کی پابرجاست و آنها توانایی درخشش دارند.

کد خبر: 1074303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =