نوش‌آبادی: نمایندگان با حمایت از رزم‌حسینی وزارت صنعت را از این وضع نجات دهند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که به وزیر پیشنهادی صنعت رای اعتماد خواهم داد، از دیگر نمایندگان خواست تا با حمایت از وی وزارت صنعت را از وضع کنونی نجات دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین نوش آبادی نماینده مردم پیشوا در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت، با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: می‌خواهیم درباره  مدیریت وزارت خانه‌ای تصمیم بگیریم که بخش مهمی از مشکلات کشور در حوزه آن قرار دارد و مدیریت بر آن مسئولیت مهمترین بخش‌های حیاتی کشور را عهده دار می‌باشد.

وی افزود: وضعیت آشفته بازار، نابسامانی حوزه تجارت، معضلات حوزه صنعت و معدن، شرایط نگران کننده تولید و بی توجهی به اقتصاد مقاومتی در این مدت نیازمند وزیری توانمند و صالح است که مدیریت بازار و معیشت مردم، عدالت در توزیع کالاهای اساسی با ایجاد شبکه توزیع مناسب و شکستن انحصار، فعال سازی سامانه نظارت بر کالاها، مبارزه با ویژه خواران، اصلاح ساختار تنظیم بازار، ایجاد توازن در عرضه  و تقاضا، احیای واحدهای صنعتی و تولیدی، حل مشکل واحدهای بحران زده و تامین مواد اولیه آنها با توجه به توان داخلی را سرلوحه کار قرار دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: توجه به صادرات  و استفاده از ظرفیت داخلی و تلاش در جهت بومی سازی، ارتقای صنعت قطعه سازی، ساماندهی بازار خودرو، احیای معادن کوچک، فعال کردن دیپلماسی تجاری، توجه به بازارهای مشترک بین المللی  با در نظر گرفتن سیاست‌های تنظیم بازار، توسعه صادرات و مبادلات مرزی، گسترش تجارت الکترونیک، جلوگیری از فساد اداری در زیر مجموعه وزارت خانه، حذف رانت خواری، فروش مجوز و حذف امضاهای طلایی، استفاده از نیروهای متخصص و جوان باید اولویت‌ برنامه‌های وزیر محترم باشد.

نوش آبادی تصریح کرد:  اینجانب در بررسی‌هایی که داشتم و براساس نظر مثبت کمیسیون مربوطه و همچنین نظر مثبت بسیاری از شخصیت‌ها و کارشناسان و با توجه به تجارب ارزنده آقای رزم حسینی و  با توجه به فعالیت ایشان در بخش‌های مختلف اجرایی و اقتصادی و نقش وی در حوزه‌های دفاعی و عملیاتی و همچنین نقش ایشان در قائم مقامی در معیت سردار شهید قاسم سلیمانی در لشکر ثارالله در دفاع مقدس و با توجه به داشتن برنامه‌های مناسب برای برون رفت وزارت صنعت از مشکلات کنونی به ایشان رای اعتماد می‌دهم.

وی در پایان اضافه کرد: از نمایندگان می‌خواهم با حمایت از آقای رزم حسینی  وزارت خانه را از این وضع نجات دهند. مخالفین نیز با حفظ حرمت و اخلاق اسلامی از اظهارنظرهایی که موجب وهن مجلس می‌شود پرهیز کنند و با رعایت عدالت و تقوا صلاحیت  وزیر پیشنهادی را مورد بررسی قرار دهند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام 

کد خبر: 1074315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =