نیم درصد از بودجه دانشگاه آزاد اسلامی به مباحث فرهنگی اختصاص می‌یابد

سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری برنامه و فعالیت های فرهنگی، از محل اعتبار فرهنگی هر استان هزینه خواهد شد و مسئولان نهاد باید متناسب با نیازهای فرهنگی استان، این بودجه را مدیریت کنند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد مهدی فداکار سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز در دومین نشست مسئولان دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی که در تالار حافظ این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: نیم درصد بودجه امسال برای فعالیت فرهنگی در سطح استان، ستاد و واحدها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای برگزاری برنامه و فعالیت های فرهنگی، از محل اعتبار فرهنگی هر استان هزینه خواهد شد و مسئولان نهاد باید متناسب با نیازهای فرهنگی استان، این بودجه را مدیریت کنند. 

سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع  با اشاره به تلاش ارکان دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای فرهنگ اسلامی گفت: انگیزه کار فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی زیاد است و برای ارتقای کارهای فرهنگی تمامی تلاش‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

فداکار با تاکید بر آغاز روند تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و لزوم پیگیری مسائل رفاهی کارکنان عنوان کرد: روند تبدیل وضعیت کارکنان به دلیل امنیت روانی و امنیت شغلی آنها در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است. 

به گفته فداکار؛ تمام توان معاونت توسعه، مدیریت و منابع  دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات کارکنان به کار گرفته شده است.

فداکار همچنین در پایان خاطرنشان کرد: ما از تمامی توان خود برای کمک به مسئولان نهاد نمایندگی رهبری استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =