گل محمدی:از لحاظ جسمی خسته‌ایم ولی از لحاظ روحی در اوج آمادگی هستیم

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل تیمش با پاختاکور ازبکستان صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور حاضر شد و در خصوص این دیدار صحبت کرد و اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم است که آرزوی سلامتی کنم برای سرمربی تیم پاختاکور و امیدوارم هرچه سریع‌تر سلامتی خودش را بدست بیاورد. ما در سالگرد درگذشت مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم هستیم که جا دارد به خانواده‌اش تسلیت بگویم و امیدوارم روحش شاد باشد. مرحوم نوروزی برای ما الهام بخش است و تاثیر زیادی روی بازیکنان ما گذاشته است و برای او طلب مغفرت دارم.

وی افزود: ما برای رسیدن به این مرحله از رقابت‌ها سختی زیادی متحمل شدیم. در گروه سختی قرار گرفتیم و توانستیم از آن عبور کنیم و در مرحله یک هشتم هم به تقابل السد رفتیم که یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های آسیاست و عبور از این مرحله انرژی و توان زیادی از ما گرفت. ما در حال حاضر از لحاظ جسمی شاید خسته باشیم ولی از لحاظ روحی در آمادگی کامل قرار داریم که به مصاف پاختاکور برویم. تیم حریف یک روز بیشتر از ما استراحت کرده و شرایط جسمی خوبی هم دارد و از لحاظ تاکتیکی هم یک فوتبال ماشینی و با برنامه ارائه می‌کند و کار سختی در پیش داریم. ما باید حتی بیشتر از گذشته برای این دیدار انرژی صرف کنیم و تلاش کنیم تا بتوانیم پیروز شویم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت ذهنی بازیکنانش اظهار داشت: فوتبال بالا پایین زیاد دارد، در یک بازی ممکن است گل بزنیم و گل بخوریم. ما در لیگ خودمان 10 نفره هم شدیم و با اختلاف دو گل هم عقب بودیم اما در نهایت توانستیم بازی را با 3 گل ببریم. بچه های ما از نظر ذهنی در وضعیت خوبی هستند و می‌توانند هر نتیجه ای را برگردانند. بازیکنان ما قبلا ثابت کرده اند و باید از نظر ذهنی آماده هر اتفاقی را داشته باشند و در جهت جبران آن واکنش های خوبی نشان دهند و بتوانند نتیجه را برگردانند.

یحیی گل محمدی در خصوص خستگی تیمش گفت: مسائل فوتبالی بخشی از فوتبال است اما مسئله روحی - روانی و انگیزه ای هم بخش مهم تری هستند که خوشبختانه ما آن را زیاد داریم. نتایج گذشته نمی‌تواند تضمینی باشد که آینده رقم بخورد و این که بازی قبلی را برده اند، نمی‌تواند برد بازی فردا را تضمین کند. ما توانستیم بایکدیگر همدل باشیم و حرف های زیادی برای گفتن داریم و هیچ وقت از برد خسته نمی‌شویم چون هر بازی بازی های متفاوتی دارند. دعای 40 میلیون هوادار و انرژی مثبت آن ها پشت ماست و انشالله که بتوانیم شادشان کنیم و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.

کد خبر: 1074414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =