اعطای گرنت پژوهشی به برگزیدگان سیزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری

یکشنبه 22 تیر 1399 - 13:44
کد مطلب: 1074434
66

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری معرفی شدند و رتبه های اول تا سوم هر حیطه علاوه بر تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی، گرنت پژوهشی دریافت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، افتتاحیه بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی همزمان با اختتامیه سیزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری برگزار شد.

این مراسم با حضور علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت و رئیس بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، علیرضا منادی سپیدان رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش مجلس شورای اسلامی، شهرام یزدانی رئیس مرکز مطالعات توسعه آموزش وزارت بهداشت و مسئولین حوزه آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

در اختتامیه سیزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری صاحبان فرایند ۱۱ دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی در سطح کشور که موفق به کسب رتبه های اول تا سوم سیزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری شدند جوایز خود را دریافت کردند.

به دلیل شیوع کووید ۱۹ و جلوگیری از تجمع، صاحبان فرایندها از دانشگاه های مستقر در تهران با حضور در سالن همایش های رازی واقع در دانشگاه علوم پزشکی ایران، جوایز خود را دریافت کردند و دانشجویان سایر دانشگاه ها با حضور در محل تحصیل خود، همزمان با اعلام اسامی در محل برگزاری اختتامیه جوایز خود را از ریاست دانشگاه محل تحصیل دریافت کردند.

در سیزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری، دانشجویان در ۶ حیطه متفاوت با یکدیگر به رقابت پرداختند و رتبه های اول تا سوم هر حیطه علاوه بر تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی، گرنت پژوهشی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) را دریافت کردند.

اسامی رتبه های برتر سیزدهمین جشنواره آموزشی کشوری شهیدمطهری

رتبه‌های اول تا سوم در حیطه های یاددهی ـ یادگیری

رتبه اول: حمید یزدانی نژاد و کاوه اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان (دانشجویان) به منظور ارتقاء مهارت حل مسئله و کار تیمی در قالب تیم های بین رشته ای برای دانشجویان پزشکی

رتبه دوم: مجید خزاعی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای طراحی و اجرای فرایند آموزش بین حرفه ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی که برای اولین بار در کشور اجرا شده است.

رتبه سوم: محمدرضا یزدانخواه فرد و فریبا حقانی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای اجرای گروه بالینت با تمرکز بر روابط استاد – دانشجو در محیط های بالینی برای اساتید بالینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و تبیین تجارب آنان

خدیجه نصیریانی، حسین توانگر، مصطفی جوادی و سمانه میرزایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و آقایان حمیدرضا جوادزاده از دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... (عج) و هومن شهسواری از دانشگاه علوم پزشکی تهران، عنوان قابل تقدیر این حیطه را به خود اختصاص دادند.

رتبه های اول تا سوم حیطه ارزشیابی آموزشی

رتبه اول: اکبر بابائی حیدرآبادی و کاوه اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای طراحی، اجرا و ارزشیابی فرآیند ارزیابی جامع همتا محور کیفیت تدریس اساتید با بازبینی فیلم تهیه شده از کلاس و ارزیابی طرح درس، اسلاید، پاور پوینت و سئوالات آزمون نهایی توسط خود فرد ، متخصص آموزش پزشکی و همتایان

رتبه دوم: فریبرز اکبرزاده از دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای طراحی، اجرا و ارزشیابی، آزمون دانشی دانشجویان پزشکی در دوره بالینی با استفاده از موبایل

رتبه سوم: شیده دبیر، علی دباغ و فرامرز مصفا از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برای طراحی و اجرای آزمون مشاهده مستقیم مهارت های عملی (داپس) برای ارزیابی مهارت های پروسیجری دستیاران بیهوشی در دو بیمارستان آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی

کبری نوریان ازدانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مهلا سلاجقه از دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب عنوان قابل تقدیر حیطه ارزشیابی آموزشی شدند.

رتبه های اول تا سوم حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی

رتبه اول: مهشید نقاش پور از دانشکده علوم پزشکی آبادان برای بازنگری جامعه نگر، اجرا و ارزشیابی سرفصل دروس تغذیه ای حرفه ای پزشکی و کارشناسی پرستاری با نیازسنجی آموزشی در دانشکده علوم پزشکی آبادان

رتبه دوم: مجتبی چهاردولی از دانشگاه علوم پزشکی ایران برای طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزشی ادغام سونوگرافی در برنامه درسی پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران

رتبه سوم: ریحانه پیرجانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران برای طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره تعهد حرفه ای برای دستیاران زنان بیمارستان آرش

زهره رجبی آرانی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، عنوان قابل تقدیر این حیطه را از آن خود کرد.

رتبه‌های اول تا سوم حیطه یادگیری الکترونیکی

رتبه اول: سارا حیدری و نیکو یمانی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره ترکیبی کوتاه مدت آموزش بالینی جهت توانمندسازی مدرسین بالینی گروه پزشکی

رتبه دوم: سیده بنت الهدی موسوی و مجید زارع بیدکی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای بکارگیری فناوری واقعیت مجازی در آموزش مفاهیم روانپزشکی به دانشجویان پزشکی در اولین تجربه کشوری

رتبه سوم: علی چوپانی از دانشکده علوم پزشکی اسفراین جهت Sketchup بکارگیری و ارزشیابی نرم افزار سه بعدی ساز افزایش دانش و مهارت دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه ای از طریق شبیه سازی محیط کار و مخاطرات شغلی

عنوان قابل تقدیر حیطه یادگیری الکترونیکی به کاوه اسلامی و ماندانا ایزدپناه از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مریم مردانی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعلق گرفت.

رتبه های اول تا سوم حیطه طراحی و تولید محصولات آموزشی

رتبه اول: محمدعلی جوادی، حسین ضیائی، سپهر فیضی و معصومه کلانتریون از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برای طراحی، توسعه و پیاده سازی شبیه ساز واقعیت مجازی OPSIM به منظور ارتقای آموزش جراحی فیکوامولسیفیکاسیون به دستیاران چشم پزشکی

رتبه دوم: عباس مجدی سقین سرا از دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای تلفیق حوزه پزشکی با الکترونیک جهت استفاده از میز تشریح مجازی به جای استفاده از جسد واقعی

رتبه سوم: الهام نیرومند و میثم سیاه منصوری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی جدی در بستر واقعیت مجازی به منظور آموزش اپروچ به کما برای دانشجویان مقطع اینترنتی در بخش اورژانس

عنوان قابل تقدیر این حیطه به مجید زارع بیدکی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اختصاص یافت.

در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی، هیچیک از فرایندها نتوانستند رتبه اول و دوم را کسب کنند و رضا غفاری از دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق به کسب رتبه سوم شد و علی عظیمی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب عنوان قابل تقدیر این حیطه شد.

همچنین در اختتامیه سومین جشنواره پژوهش های آموزش علوم پزشکی که همزمان با اختتامیه سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری برگزار شد، برگزیدگان حوزه ی آموزش علوم پزشکی معرفی شدند.

سیدکامران سلطانی عربشاهی به عنوان پیشکسوت در حوزه آموزش علوم پزشکی معرفی شد و نیکو یمانی، مفتخر به دریافت عنوان پژوهشگر برتر این جشنواره شد. همچنین فاطمه کشمیری عنوان پژوهشگر جوان برتر سومین جشنواره پژوهش های آموزش علوم پزشکی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

31 / 320

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار