سبقت ناپولی و میلان از یونتوس/ شروع خوب اینتر و آتالانتا

هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا در حالی سپری شد که هنوز شش تیم این بازی‌ها هیچ امتیازی کسب نکرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-نیماعراقی؛ هفته دوم رقابت‌های سری‌آ در حالی سپری شد که فقط سه تیم ناپولی، میلان و هلاس ورونا موفق شدند برای دومین هفته پیاپی حریفانشان را شکست دهند و به ترتیب رده های اول تا سوم جدول رده‌بندی را از آن خود کنند. برای کسب اطلاع بیشتر از اتفاقات این هفته بازی‌های سطح اول فوتبال ایتالیا تا پایان این گزارش با ما همراه باشید؛

تورینو 2 - آتالانتا 4/ الهه ها با توپ پر آمدند
در اولین دیدار از هفته دوم بازی های سری آ، آتالانتای جذاب گاسپرینی اولین دیدارش را در تورین و مقابل قرمزهای این شهر آغاز کرد. آتالانتایی ها در همان گام نخست موفق شدند در خانه حریف 4-2 به پیروزی برسند و نشان دهند موفقیت های فصل گذشته اتفاقی نبوده و تداوم خواهد داشت، جامپائولو  در هفته دوم هم ناکام بود تا همان راهی که با میلان رفت را در تورینو نیز ادامه دهد. ستاره این دیدار بی شک آلخاندرو گومز، وینگر آتالانتابود که توانست با به ثمر رساندن یک گل و دو پاس گل بدرخشد.

کالیاری 0 - لاتزیو 2/ بازهم لاتزیو، بازهم ایموبیله
در دومین دیدار این هفته کالیاری در خانه نتوانست مانع شروع خوب شاگردان اینزاگی شود تا این تیم با دو گل لاتزاری و ایموبیله در اولین دیدار این فصلش موفق عمل کند. ستاره این دیدار آدام ماروسیچ  بود که در مرکز زمین نبض بازی را در اختیار داشت و با پاس گلی که به ایموبیله داد بازی خوبش را تکمیل کرد.

سمپدوریا 2 - بنونتو 3/ کامبک محشر شاگردان سوپر پیپو
در سومین و یکی از زیباترین بازی های این هفته اروپا، سمپدوریا در بیست دقیقه ابتدایی با دو گل پیش افتاد اما نهایتا با دریافت سه گل در دقایق 33, 72 و88 بازی را واگذار کرد تا بنونتو پیروز این میدان باشد و ثابت کند نیامده تا بازهم زنگ تفریح فوتبال ایتالیا شود. ستاره این دیدار لوکا کاردیرولا مدافع بنونتو بود که موفق شد دو گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند.

اینتر 4 - فیورنتینا 3/ چه کسی گفت سری آ جذاب نیست؟
در آخرین بازی شنبه شب اینتر میزبان فیورنتینا بود که حاصل این دیدار هیجان انگیز و پرگل، چهار گل برای اینتر و سه گل برای ویولا بود. دراین دیدار چندبار جای برنده عوض شد که نهایتا گل دقیقه 89 دی امبروسیو کفه ترازو را به سمت نراتزوری سنگین کرد.ستاره این دیدار بی شک فرانک ریبری تمام نشدنی بود که با ثبت دو پاس گل درخشید.

اسپتزیا 1 - ساسولو 4/ بازی های پرگل، عادت همیشگی سبز مشکی ها
در پنجمین دیدار هفته دوم،  اسپتزیای تازه وارد میزبان ساسولو بود. نیمه نخست بازی پایاپای پش رفت  و هر دو تیم بازی متوسطی ارائه دادند که حاصلش تساوی یک بر یک بود اما نیمه دوم را ساسولو طوفانی آغاز کرد و مقاومت شاگردان وینچنزو ایتالیانو را شکست و سه گل به ثمر رساند تا نهایتا چهار بر یک پیروز بازی شود. ستاره این دیدار فرانچسکو کاپوتو بود که توانست یک گل زده و یک پاس گل نیز بدهد.

هلاس ورونا 1 - اودینزه 0/ بازی خواب آور هفته
در این دیدار نه چندان جذاب ورونا موفق شد با تک گل فاویلی از پس حریفش بر بیاید تا با شش امتیاز از دو دیدار، بالاتر از یوونتوس در رده سوم جدول قرار بگیرد. بازیکن برتر این دیدار مارکو داویده فاراونی بود که توانست پاس تک گل بازی را ارسال کند.

کروتونه 0 - میلان 2/ روسونری همچنان شکست ناپذیر
میلان در این دیدار کمی محتاط تر از بازی های گذشته پا به میدان گذاشت و با توجه به انجام بازی سنگین پنجشنبه شب در دور مقدماتی لیگ اروپا خستگی در نحوه بازی یاران پیولی مشخص بود.روسونری خیلی خوب توانست بازی را مدیریت کند و با دوگل پیروز شود و به رده دوم جدول صعود کند. فرانک کسیه که گل اول روسونری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند برترین بازیکن میدان بود.

ناپولی 6 - جنوا 0 / آتش بازی شاگردان گتوزو قبل از دیدار با یووه
ناپلی ها که نیمه اول را آرام آغاز کرده و با تک گل لوزانو پیروز از میدان خارج شده بودند در یک چهل و پنج دقیقه طوفانی تومار جنوای رونالدو ماران را در هم پیچیدند و این تیم را با شش گل بدرقه کردند تا در آستانه مصاف با بیانکونری برای قهرمان خط و نشان کشیده باشند. حال باید دید هفته آینده نبرد بین دو همبازی قدیم، «پیرلو - گتوزو » و دو رقیب فعلی چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

رم 2 - یوونتوس 2 / توقف قهرمان در آشیانه گرگ ها
در آخرین دیدار یکشنبه شب و گل دیدارهای هفته دوم رم پذیرای یوونتوس بود که در این بازی زور دوتیم به یکدیگر نرسید و امتیازها را تقسیم کردند. جالوروسی از فرصت به دست آمده و ده نفره شدن رقیب تورینی بهره نبرد و بازی با تساوی به پایان رسید. در این دیدار داور دوبار به دلیل خطای هند برای دو تیم پنالتی گرفت که از نکات جالب بازی بود. جردن ورتوت و کریس رونالدو ستاره های این میدان بودند که موفق شدند برای تیم های خود دبل کنند.

بولونیا 4 - پارما 1 / پارما در آستانه بحران
آخرین دیدار این هفته در ورزشگاه رناتو دلارا به میزبانی بولونیا صورت گرفت. شاگردان میهایلوویچ خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کرده و در نیمه نخست با دوگل پیش افتادند. باشروع نیمه دوم گل سوم هم از راه رسید تا سینیشا با خیال راحت بر نیمکت تیمش تکیه بزند. تلاش های پارمایی ها تنها به یک گل ختم شد و در دقایق پایانی گل چهارم را نیز پذیرا شدند. ستاره این میدان روبرتو سوریانو بود که موفق شد دبل کند. پارما فصل گذشته و قبل از کرونا از تیم های مدعی کسب سهمیه لیگ اروپا محسوب می شد که دوران پسا کرونا را خوب ادامه نداد تا نهایتا در رتبه یازدهم فصل را به پایان برساند.  این فصل نیز دو باخت ناامید کننده حاصل کارشان بوده  تا زنگ خطر برای فابیو لیورانی به صدا در بیاید.

در پایان هفته دوم ناپولی با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به میلان و ورونا صدر نشین است و پارما، سمپدوریا و کروتونه نیز در انتهای جدول قرار گرفته اند. با توجه به استراحت تیم های آتالانتا، اینتر، اسپتزیا، بنونتو، لاتزیو و اودینزه در هفته اول، هنوز جدول مسابقات شکل صحیحی به خود نگرفته است و با انجام دیدارهای معوقه کم کم تنور سری آ نیز داغ خواهد شد.

کد خبر: 1074454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =