انتصاب سرپرست مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با صدور حکمی سرپرست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی این دانشگاه را منصوب کرد.

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حکمی احمدرضا عزیزسلطانی را به‌سمت سرپرست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی این دانشگاه منصوب کرد.

مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در شورای معاونان این دانشگاه و با حضور حسین کلانتری رئیس، مجید حق‌وردی سرپرست دبیرخانه هیئت امنا، معاونان و مدیران در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این جلسه گفت: پیگیری طرح تعاون تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، برنامه‌ریزی و راهبری سامانه‌های «ساها» و «ساتا» و واحدهای پژوهشی در استان، تدوین و اجرای طرح‌های منطقه‌ای و استانی در حوزه آزمایشگاه‌ها در چارچوب ضوابط و مقررات از وظایف این مرکز خدماتی است.

کلانتری نظارت، ارزیابی و پایش عملکرد آزمایشگاه‌های عضو سامانه‌های ساها و ساتا و واحدهای پژوهشی، برنامه‌ریزی برای استقرار استانداردهای مدیریتی، فنی و ایمنی مطابق با سیاست‌ها و دستورالعمل‌های دانشگاه  و ارتباط مستمر با صنعت را از دیگر وظایف این مرکز خدماتی دانست.

این استاد دانشگاه ارزیابی و تأیید اولیه طرح‌های کسب و کار آزمایشگاه‌های تحقیقاتی (با درخواست عضویت در سامانه ساتا)، بررسی و تأیید صلاحیت مسئولان آزمایشگاه‌های متقاضی عضویت در ساتا و واحدهای پژوهشی، عقد قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌منظور افزایش درآمد سامانه‌های ساها، ساتا و واحدهای پژوهشی، مشارکت در برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت تخصصی بر اساس ضوابط و مقررات را از دیگر وظایف مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برشمرد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ارائه خدمات پژوهشی برون‌دانشگاهی و درون‌دانشگاهی، ارائه خدمات پژوهشی استاندارد، غذا و دارو، محیط‌زیست و...، بررسی تعرفه‌های خدمات سامانه‌های ساها، ساتا و واحدهای پژوهشی، پی‌گیری تحقق سیاست‌های درآمدزایی غیرشهریه‌ای، ارائه و فروش خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی به صنایع و سازمان‌های بیرونی با اجرای بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مربوط را خواستار شد.

احمدرضا عزیزسلطانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و دانشجوی رشته دکتری انرژی هسته‌ای، ۱۰ سال سابقه مدیریت اداره آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک  را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074497

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =