دلایل رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس دلایل این کمیسیون درباره رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد رد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاق مصوب 13 شهریور 97 به قانون تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را قرائت کرد. 

وی افزود: دلیل رد این طرح مغایرت با اصل سوم قانون اساسی و مغایرت با ماده 3 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که اخیرا مقام معظم رهبری تأکید کردند که هرگونه به کارگیری معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد بوده است. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: از دیگر دلایل رد این طرح مغایرت با اصل سیاستهای کلی نظام اداری و استخدامی و مغایرت با راهکارهای 1-11، 2-11، 3-11، 4-11 سند تحول بنیادین آموز شو پرورش و همچنین مغایرت حذف آزمون با ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر ضرورت به کارگیری افراد در دستگاه‌اهی دولتی پس از پذیرفته شدن در آزمون عمومی و تخصصی از سوی کمیسیون آموزش به عنوان دلایل رد طرح عنوان شده است. 

منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1074526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =