نیکزاد: سیل ویرانگر تالش را دریابید

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که توجه به وضعیت مناطق سیل زده تالش کرده و سیل ویرانگر در این منطقه را دریابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علی نیکزاد که ریاست بخش از جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس را بر عهده داشت، اظهار کرد: هفته گذشته آقای محمدیاری نماینده تالش تذکری درباره وضعیت مناطق سیل زده تالش مطرح کرد. در همان جلسه آقای قاضی‌زاده هاشمی که ریاست جلسه را بر عهده داشت به آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور تأکید کرد که اقدامات لازم صورت گیرد و گزارش آن به مجلس ارائه شود.

وی افزود: آقای محمدیاری نماینده تالش به ما اعلام کرده که تاکنون از دو وزارتخانه نیرو و راه و شهرسازی و هیچ کدام از ارگان‌های دولتی اقدامی برای رسیدگی به منطقه سیل زده تالش صورت نگرفته است. من مجددا از طرف نمایندگان مجلس به دولت می‌گویم که سیل ویرانگر تالش را دریابید.

نایب رئیس مجلس همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش از نمایندگان خواست که در جلسات امروز و فردای کمیسیون آیین‌نامه داخلی حضور پیدا کنند چون در صورت تصویب اصلاحات صورت گرفته توسط کمیسیون آیین‌نامه در مجلس نحوه اداره پارلمان و رسیدگی به طرح‌ها و لوایح تغییر خواهد کرد.


انتهای پیام

کد خبر: 1074555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =