لیگ برتر وزنه‌برداری آذرماه استارت می‌خورد

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری کشورمان از آذرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی؛ با اعلام فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان و بعد از دریافت مجوز برگزاری اردوها،مسابقات و تمرینات مختلف،نخستین اقدام فدراسیون در ایام شیوع ویروس کرونا برگزاری لیگ برتر خواهد بود که دور رفت آن آذرماه استارت می‌خورد.


نکته‌ی مهم درخصوص برگزاری لیگ امسال، رقابت جوانان و بزرگسالان به‌صورت جداگانه خواهد بود. اتفاقی که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا فدراسیون را وادار به آن کرده و مهمتر اینکه امسال تعداد مسابقات هم کمتر شده و لیگ در زمان بیشتری و به صورت متمرکز انجام می‌شود.
طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، امسال لیگ برتر بزرگسالان و جوانان در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول مسابقات دور رفت آذرماه انجام و در مرحله دوم، رقابت‌های دور برگشت در بهمن ماه برگزار می‌شود.


از سوی دیگر با توجه به اینکه خیلی از استان‌ها در وضعیت قرمز ویروس کرونا قرار دارند، گویا هنوز میزبانی دور رفت و برگشت لیگ قطعی نشده، اما خوزستان نامزد اصلی میزبانی از دور رفت مسابقات در نظر گرفته شده که قطعی‌شدن آن، منوط به کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.
در لیگ بزرگسالان امسال تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، باشگاه ملی حفاری، مناطق ملی حفاری، نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی، رعد پدافند، فولاد خوزستان، مقاومت البرز، شهید فلاحت‌دوست تهران و هیئت وزنه‌برداری استان همدان حضور خواهند داشت.

کد خبر: 1074623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =