هیات مدیره استقلال با نوری مخالفت ندارد/ سعادتمند تا این ثانیه مدیرعامل است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درخصوص گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده احمد سعادتمند و همینطور توافق با الکس نوری صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از ایلنا، هادی زبده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره عدم برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه گفت: با توجه به اینکه دعوت برای جلسه توسط مدیرعامل و یا رئیس هیات مدیره صورت نگیرد برای امروز هیچگونه جلسه‌ای اعلام نگردیده است.

او درباره گمانه‌زنی‌ها درخصوص  آینده احمد سعادتمند گفت: آقای سعادتمند در این ثانیه که با شما صحبت می‌کنم همچنان مدیرعامل هستند و وقتی که رفتنی شدند، خواهند رفت.

زبده درباره توافق با الکس نروی هم گفت: بحث آقای نوری دو هفته است که مطرح شده و هیچ کس با او مخالفتی ندارد الان هم روند مذاکرات با آقای نوری از هیات مدیره نیست؛ ایشان دو سه شرط گذاشته‌اند و باید موانع قانونی برطرف شود.

او درباره شروط نوری افزود: نوری پولش را به صورت دلار و همانند استراماچونی پرداخت در محل می‌خواهد که باید در این باره تصمیم گیری کنیم. مساله بعدی درخصوص رقم پیشنهادی اوست که در حال مذاکره با او هستیم و هیات مدیره هیچ مخالفتی با آقای سعادتمند در این خصوص نداشته است.

کد خبر: 1074626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =