الحشد الشعبی برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی به حال آماده باش درآمد

سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی نیروهای خود در منطقه «دیالی» را به حال آماده باش درآورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  سازمان الحشد الشعبی، امروز (چهارشنبه)، در ارتباط با تأمین امنیت زائران اربعین حسینی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش وبگاه «المعلومه»، در بیانیه یادشده آمده است: «در منطقه تحت مسئولیت در استان "دیالی" تیپ ۱۱۰ الحشد الشعبی با تمام نیروهای خود برای تأمین امنیت زائران اربعین امام حسین (ع) که در حال حرکت به سوی کربلای معلی هستند، به حالت آماده باش درآمده‌است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «در کنار مأموریت‌های امنیتی، گروه‌های تیپ یادشده به زائران امام حسین (ع) پشتیبانی و کمک‌های معنوی ارائه خواهند کرد. کمپین‌های مخصوص ضدعفونی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز به کار خود ادامه خواهند داد».

در این ارتباط، روزنامه رسمی «الصباح» عراق نیز گزارش داد که مدیریت محلی استان کربلا پیش‌بینی کرده است که علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در این کشور، شمار زائران اربعین امسال در مقایسه با سال‌های گذشته به بیش از هفتاد درصد افزایش داشته باشد.

منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1074639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =