ثمره خون‌ شهدا باعث ایجاد ایرانی پیشرفته در منطقه و جهان شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: ثمره خون شهدا، ایرانی عزتمند، باقدرت و پیشرفته در منطقه و جهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عزیز جوان پور در چهارمین گردهمایی کارکنان جانباز، رزمنده و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با بیان پایمردی، مقاومت رزمندگان اسلام، رشادت‌های جانبازان و آزادگان و خون پاک شهیدان اظهار کرد: ثمره این خون‌های پاک و مقاومت‌ها و ایثار و رشادت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس، ایرانی عزتمند و با قدرت و پیشرفته در منطقه و جهان است.

ایثارگران باید مانند گذشته در کنار ولایت تا شهادت استوار بمانند

یکی از جانبازان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: شهدا همه دین خودشان را به نظام، کشور و انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند و عزیزترین و باارزش‌ترین هستی خود را که جانشان بود در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم ولایت و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

علی حاجی‌وند خطاب به کارکنان جانباز، رزمنده و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز عنوان کرد: شاید خواست الهی بر این بوده که شما به‌عنوان یادگاران آن دوران طلایی همچنان با زخم‌ها و با فرهنگ و اندیشه‌های ناب جبهه‌ها تا الان زنده بمانید و این فرهنگ سراسر شور و شوق را به نسل‌های بعدی انتقال دهید. شما دین خود را این‌گونه به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده‌اید؛ بنابراین قدر و منزلت خودتان را باید بیش‌ازپیش دانسته و در انتقال صحیح و بی‌نقص فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بسیار فعال‌تر از گذشته عمل کنید.

وی با بیان نقش پیامبرگونه و الهی حضرت امام خمینی(ره) تأکید کرد: امروز امام خامنه‌ای همان راه و همان مشی معنوی و الهی را ادامه می‌دهد و شما رزمندگان و ایثارگران باید مانند دیروزتان در کنار ولایت تا شهادت استوار و پابرجا بمانید.

 در چهارمین گردهمایی کارکنان جانباز و رزمنده و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و در راستای تکریم و تجلیل از شورآفرینان و دریادلان عاشورایی دوران دفاع مقدس، همکاران دانشگاهی رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس نوروز فتوت شاهمرسی، محمدرضا صادقی باغمیشه و صمد عابدی‌نیا با لوح سپاس و هدیه تکریم و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =