روایت ساخت «پدرخوانده» در فیلمی دیگر

فیلمی قرار است درباره چگونگی ساخته شدن فیلم «پدرخوانده» ساخته شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، چگونگی تهیه فیلم به یادماندنی «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا قرار است در قالب یک فیلم به کارگردانی بری لوینسون ساخته شود. حالا اعلام شده در این فیلم اسکار ایزاک برای بازی در نقش کارگردان برنده اسکار یعنی فرانسیس فورد کاپولا انتخاب شده و جیک جیلنهال نیز در نقش رابرت اوانز مدیر وقت کمپانی پارامونت و تهیه‌کننده فیلم «پدرخوانده» ظاهر می‌شود.

عنوان این فیلم «فرانسیس و پدرخوانده» تعیین شده و بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم اندرو فاروت ساخته خواهد شد که در فهرست سیاه جای گرفته بود.لوینسون و کاپولا با یک بیانیه از اشتیاق خود برای این پروژه جدید سخن گفتند. کاپولا گفته است: جدای از همه دیوانگی‌های تولید و با وجود همه چیزهای عجیب و غریب، این فیلم کلاسیک ساخته شد. وی افزوده است: هر فیلمی که بری لوینسون در مورد هر چیزی بسازد جالب و باارزش خواهد بود.

برای یادآوری باید گفته شود که تولید «پدرخوانده» کار ساده‌ای نبود و روند تولید مثل هر فیلم داستانی بلند دیگری پیش نرفت. از جمله اینکه ماریو پوزو نویسنده رمان «پدرخوانده» کسی بود که فیلمنامه اصلی فیلم را نوشت و رویدادهای رمان را به شهر معاصر کانزاس سیتی منتقل کرد. بعد کاپولا استودیو را وادار کرد تا ابه او اجازه دهد تا یک کار گران و خاص انجام بدهد و نیویورک را به عنوان محل وقوع داستان انتخاب کرد.

این فیلمساز همچنین با پارامونت برای بازی ال پاچینو کشمکش داشت و این در حالی بود که استودیو برای انتخاب مارلون براندو در نقش اصلی نیز نگران بود.

این پروژه به نوعی شبیه فیلم جدید دیوید فینچر برای نتفلیکس یعنی «مانک» است که چگونگی ساخته شدن «همشهری کین» به کارگردانی اورسون ولز را تصویر می‌کند. بن افلک نیز قرار است فیلمی در مورد چگونگی ساخته شدن «محله چینی‌ها» بسازد.فیلم «فرانسیس و پدرخوانده» در حالی ساخته می‌شود که اعلام شده سریالی در ۱۰ اپیزود باعنوان «پیشنهاد» در مورد «پدرخوانده» برای شبکه پارامونت+ ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =