برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم کوتاه با محوریت اربعین در دانشگاه آزاد اسلامی قم

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد قم از برگزاری نمایشگاه عکس، فیلم کوتاه، خاطره و دلنوشته با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در این واحد دانشگاهی خبرداد.

محمد دخیلی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در گفت‌ وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در آستانه اربعین حسینی اظهارکرد: ما در روزهای منتهی به اربعین حسینی و باتوجه به برگزار نشدن راهپیمایی این روز، چند برنامه را در نظرگرفته‌ایم تا بتوانیم فضای اربعین و حال و هوای این روز را در دانشگاه ایجاد کنیم.

وی افزود: چهارشنبه هفته گذشته مراسمی با حضور دانشگاهیان قم در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قم تحت عنوان «راهیان نور» برگزار شد که مداحی ،سخنرانی و اجرای سرود از جمله‌ محورهای اصلی این برنامه بود. در این برنامه، دانشگاهیان استان قم در قالب کاروانی در دانشگاه آزاد قم حضور پیدا کردند.

دخیلی ادامه داد: همچنین برنامه دیگری را به همت بسیج دانشجویی واحد قم برای روز اربعین در نظرگرفته‌ایم که در صورت اخذ مجوز از ستاد مبارزه با کرونای استان قم برگزار خواهد شد. در این مراسم از مردم شهر پردیسان و هیئت‌های مذهبی استان قم دعوت خواهد شد تا به سوگواری وعزاداری اربعین سید و سالار شهیدان بپردازند. به دنبال این هستیم که از مداحان و سخنرانان مطرح کشور نیز در این مراسم دعوت کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تصریح کرد: نمایشگاه عکس، فیلم کوتاه، خاطره و دلنوشته با محوریت راهپیمایی اربعین نیز در روز اربعین برگزار خواهد شد که به بهترین آثار بعد از ماه صفر، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. دانشجویان، کارکنان، استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم می‌توانند آثار خود را تا روز اربعین برای شرکت در این نمایشگاه ارائه دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074836

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =