ضرورت تسریع در روند اجرای طرح تحول پست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست باید با برنامه ریزی مدون، ضمن تقویت فرهنگ سازمانی و همراه کردن کارکنان با اجرای طرح تحول، به این تغییر رویکرد شتاب بیشتری بخشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  محمدجواد آذری جهرمی در ادامه بازدید دوره‌ای خود از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باهدف نظارت و بررسی بیشتر اقدامات و برنامه‌های پیش رو، به‌منظور تحقق اهداف تعیین‌شده تا پیش از پایان دولت دوازدهم صبح امروز در نشستی با حضور معاونان وزیر، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت ملی پست گفت: در راستای متحول سازی پست تاکنون اقدامات امیدبخشی انجام شده، اما ضروری است این فرایند با سرعت بیشتری در محورهای تعیین شده، حرکت کند.

وی چابک سازی ساختار نیروی انسانی و متناسب سازی نیروها با ظرفیت سازمانی، بهبود پرداختی کارکنان متناسب با وظایف، مسئولیت‌ها و عملکرد، تعیین وضعیت به کارگیری نیروهای شرکتی، استفاده از ظرفیت‌های موجود شبکه، مدیریت هزینه‌ها، استفاده بهینه از فناوری اطلاعات به ویژه رفع اختلالات سامانه‌ها و ارتقا کیفیت خدمات را از جمله مهمترین محورهای مورد بررسی در این نشست عنوان کرد.

وزیر ارتباطات با تاکید بر تقویت جایگاه نام و نشان پست به عنوان مهمترین سرمایه شبکه پستی، احیای تمبر به عنوان بخشی از نمادهای فرهنگی کشور و احیای موزه ارتباطات در جایگاه مجموعه‌های تاریخی کشور، خواستار ارایه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در این سه حوزه شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پست نیازمند یک فرایند توسعه‌ای است، اظهار کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم از جمله درخواست بودجه و اعتبار، در خصوص توسعه تجهیزات و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز تحول سازمانی، در دستور کار قرار گیرد.

آذری جهرمی در ادامه بر انجام اقدامات ضروری به منظور افزایش ترافیک به ویژه در حوزه مرسولات عادی، راه اندازی پست سوغات با بسته‌بندی مناسب هر محصول و گسترش سرویس کارت پستال تاکید کرد و قول مساعد داد شبکه پستی را در تحقق اهداف تعیین شده همراهی کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این نشست با اشاره به چهار محور اصلی برنامه های خود اعم از بهبود معیشت کارکنان، افزایش مرسولات پستی به کمک مکانیزه کردن فرایندها،  ارتقا سیستم شبکه مجازی و الکترونیک پست و تکمیل پروژه جی نف، گفت: برنامه‌های گسترده‌ای در همین مدت کوتاه تدوین شده است.

رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست هم ضمن قدردانی از همراهی مدیران و کارکنان سراسر کشور در پیشبرد اهداف و برنامه ها، گفت: با تعاملات سازنده‌ای که با مدیران و مسئولان سایر دستگاه‌ها در حال انجام است، برنامه‌های تعیین شده با شتاب، در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =