زیاد نمی‌توانم در مورد بازی صحبت کنم/ بازیکنانم با غیرت و شرف از حیثیت مردم ایران دفاع کردند

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری تیمش و صعود به فینال صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی با حضور در نشست خبری صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد: زیاد نمی توانم درباره بازی صحبت کنم چرا که دوست دارم از خیلی ها تشکر کنم. از همه هواداران که حمایت کردند و همیشه پشتیبان ما بودند. از همه مادران ایران زمین خصوصا مادر عیسی که دوست داشت پسرش را در این بازی ببیند.

وی ادامه داد: به همه بازیکنانم تبریک می گویم که با همه مشکلاتی که داشتند دویدند و بزرگی کردند در این دوره از مسابقات. جنگیدند و غیرت و شرف گذاشتند و از حیثیت مردم ایران دفاع کردند. آبروداری کردند و فقط دوست دارم از همه تشکر کنم. از همه کسانی که دل شان با تیم بود و دوست داشتند این تیم به فینال برود. خیلی ها دوست نداشتند این اتفاق برای ما بیافتد. فکر کنم جواب محکمی به آنها دادیم. از این اتفاق خیلی خوشحالیم و امیدوارم در فینال هم موفق باشیم.

یحیی گل محمدی در پاسخ به اینکه به چه شکل موفق شد حتی بعد از 10 نفره شدن تیمش، انگیزه و خواسته برای برد را حفظ کند، گفت: ما باور داشتیم به پیروزی. باور داشتیم که می توانیم به فینال برسیم. این باور را در چهره تک تک بازیکنان می دیدیم. اتفاقی که برای عیسی آل کثیر افتاد انگیزه ما را چند برابر کرد و یک نقطه عطفی بود که انگیزه بیشتری برای بازی کردن پیدا کنیم. علیرغم مشکلاتی که داشتیم و مقابله با تیمی که قدرتمند بود و فوتبال قوی داشت. علیرغم مشکلاتی که پیش از حضور در اینجا هم وجود داشت و هم اینکه مصدومیت و محرومیت هایی که شکل گرفت انگیزه بچه ها هیچ وقت کم نشد و ایمان داشتند. ایمان شان برای پیروزی لحظه به لحظه بیشتر می شد و این انگیزه فقط برای شاد کردن دل هواداران بود. بالاخره در این شرایطی که وجود دارد خوشحالی را به همه مردم و پرسپولیسی ها بدهند و این واقعا ارزشمند بود. این انگیزه و خواستی که بازیکنان داشتند واقعا قابل ستایش است.

سرمربی پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش در واکنش به سوالی درباره اینکه پیش از بازی کامنت‌ها و کنایه‌های تندی درباره محرومیت آل کثیر داشته اما اکنون و بعد از بازی در تناقض آن حرف‌های مدعی شده که این محرومیت باعث انگیزه بیشتر آنها شده، اینطور توضیح داد: در جلسه فنی بودیم که این خبر را به ما دادند. شوک عجیبی بود و تاکنون تجربه نکردیم که دو ساعت قبل از بازی این جریمه شکل گیرد. جریمه سنگینی بود و اصلا استحقاق آن را نداشت. او قبل از این شادی گل را چند سال قبل و زمانی که برادرزاده اش به دنیا آمده بود انجام می داد و سابقه داشت. این اولین بازی بین المللی عیسی است و تاکنون به جز ایران جایی بازی نکرده بود که به آن توهین نژادپرستی بگوید. ما قطعا به این رای اعتراض خواهیم کرد. باید این رای عوض کنند چرا که با آینده بازیکن تصمیم گیری کرد. او جوان خوبی است و در این مساله باید تجدید نظر شود ولی یک شوک خیلی خوبی به ما وارد نشد اما توانستیم از این شوک در جهت ایجاد انگیزه بیشتر استفاده کنیم.

کد خبر: 1074969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =