ساخت یک تله فیلم با موضوع اعتصابات کارگری

تهیه کننده فیلم تلویزیونی «برج ۲۷» گفت: داستان این فیلم درباره اعتصابات کارگری و تعدیل نیروهای کارگری در کارخانه‌ها و تاثیرات اقتصادی بر پیکره خانواده‌های کارگری در کشور است و به موضوع شعار سال و جهش تولید پرداخت جدی شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «سعید مرادی» تهیه کننده فیلم تلویزیونی «برج ۲۷» گفت: داستان این فیلم درباره اعتصابات کارگری و تعدیل نیروهای کارگری در کارخانه ها و تاثیرات اقتصادی بر بدنه پیکره خانواده های کارگری در کشور است. همچنین در این فیلم به موضوع شعار سال و جهش تولید پرداخت جدی شده است.

این تهیه کننده همچنین افزود: «برج ۲۷» بیش از ۳۰ لوکیشن و ۲۰ بازیگر ملی و بومی دارد و به سفارش معاونت امور استان ها تولید صداوسیمای مرکز اراک ساخته شده است.با توجه به اینکه استان مرکزی پایتخت صنعت در کشور است و ۴۵ درصد جریان کارگری در این استان است، این فیلم هم ادای دینی به کارگران و خانواده های شریف این عزیزان است.

نویسنده نفیسه شکوری، کارگردان سامان مراد حسینی، تهیه کننده سعید مرادی، مشاورپروژه سیامک کاشف آذر، مدیرفیلمبرداری پویان آقابابایی، مدیرصدابرداری هادی سلیمان زاده، مدیرتولید سعیدعطایی، طراح چهره پردازی مسعودعربی، طراح صحنه ولباس نیکان خشکباری، منشی صحنه لیلا مربی، مدیرتدارکات محمدوطن چی، عکاس بهزادعباسی، تدوین منوچهرصانعی، موسیقی رضاخسروی، صداگذاری هادی افشار، اصلاح رنگ ونور هاله گرجی، دستیار تهیه کننده پویاپازکی، ناظرکیفی داریوش منتظری از عوامل این اثر هستند.

عبدالرضااکبری (مجید)، رزیتاغفاری (ندا)، سیروس همتی (شهاب)، حبیب دهقان نسب (اسماعیلی)،حسن اسدی (رسولی)، علی میرزایی (فتاحی)، ندا یزدانی (عامری)، هنگامه محضری (رها) نیز از بازیگران این فیلم تلویزیونی به شمار می روند.

انتهای پیام

کد خبر: 1075039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =