سومین جلسه طرح تابش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

سومین جلسه طرح تابش با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و قائم مقام آن معاونت برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سومین جلسه طرح تابش با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و قائم مقام آن معاونت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، محمدی قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهداف این نشست اظهارکرد: با توجه به سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای کاهش وابستگی به درآمدهای شهریه‌ای، ایجاد زیر ساخت های لازم برای کسب درآمدهای غیر شهریه ایی کاملاً ضروری و مشهود است. لذا شناسایی ظرفیت های بالقوه دانشگاه و سرمایه گذاری در راستای انجام فعالیت‌های اقتصادی امری لازم و ضروری محسوب می‌شود.

حسین جوادی قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز ضمن استقبال از این طرح، برگزاری این نشست‌ها را در راستای آسیب شناسی و رفع مشکلات دانشگاه مفید دانست.

در این جلسه ضمن هم اندیشی در رابطه با راهبری شرکت هایی که دانشگاه آزاد اسلامی سهام دار آن بوده و یا تأسیس می‌شوند، لزوم ایجاد نظام و ساختار منسجم در رابطه با تدوین محتوایی آیین نامه‌های مالی معاملاتی، استخدامی، انضباطی، تعیین اعضای هیئت مدیره در صیانت از سرمایه گذاری‌های انجام گرفته مورد تأیید قرار گرفت.

در پایان این جلسه، بر اساس هدف اصلی طرح تابش مبنی بر توسعه تعاملات و برگزاری جلسات با مسئولان معاونت‌های اصلی دانشگاه در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی مقرر شد در جلسه آتی با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع و رئیس مجامع شرکت‌های دانشگاه، در رابطه با ساختار دفتر مجامع، وضعیت شرکت‌ها و ایجاد وحدت رویه در راستای تدوین سایت‌های کلی و قوانین و مقررات شرکت‌ها بحث و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =