رفع تحریم تسلیحاتی به ثبات منطقه کمک می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران همواره به دنبال تقویت صلح، ثبات و امنیت در منطقه است و رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران هم تأثیر بسزایی در این زمینه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، یعقوب رضازاده با اشاره به اینکه تحریم تسلیحاتی ایران ۲۷ مهر لغو می‌شود، اظهارداشت: اقدامات ایران نسبت به کشورهای جهان به ویژه همسایگان و منطقه کاملا برادرانه است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال تقویت صلح، ثبات و امنیت در منطقه است و رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران هم تأثیر بسزایی در این زمینه خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: کشور ما باید از نظر دفاعی و نظامی قوی باشد چراکه هر چقدر ما از توان دفاعی بیشتری برخوردار باشیم، در مقابله با برنامه های شوم دشمنان بازدارندگی ایجاد می‌کند و موفق می‌شویم.

رضازاده افزود: در واقع توانمندی ایران در عرصه دفاعی و نظامی، اصل بازدارندگی را تقویت می‌کند و همه باید به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: غربی‌ها به دنبال ایران هراسی هستند، در حالی که سال‌ها تحریم های تسلیحاتی را به ایران تحمیل کرده‌اند، سلاح های خودشان را که سالیان سال است در انبارها مانده و فرسوده شده است، به بهای بالایی به کشورهای عربی و خلیج فارس می‌فروشند تا این کشورها امنیت خودشان را تأمین کنند.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1075206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =