علیرضابیگی: رفتن به مسافرت با هدف تفریح ظلم در حق سایر شهروندان است

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و اوج گرفتن بیماری کرونا باید ارتباط‌های مستقیم و غیرضروری را به حداقل برسانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد علیرضا بیگی با تاکید بر ضرورت جدی‌ گرفتن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بیان کرد: از آنجا که شیوع بیماری کرونا به واسطه ارتباط افراد با یکدیگر تشدید می‌شود و خطرات جدی را متوجه زندگی افراد می‌کند باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت دنبال شود. هر یک از ارکان مختلف کشور نظیر دولت، نهادهای مختلف و مردم مسئولیت متفاوتی را برای مقابله با این ویروس برعهده دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه که به مردم باز می‌گردد احساس مسئولیت اجتماعی در قبال سلامت و جان دیگر شهروندان است. هرگونه تفاوت و بی‌اهمیتی یک نوع مسئولیت‌ در برابر سلامت دیگر شهروندان به شمار می‌رود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همواره مردم ایران در شرایط سخت کنار یکدیگر ایستاده‌اند امروز نیز برای شکست این بیماری باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با جدیت دنبال شود تا از آسیب رسیدن به سلامت دیگر شهروندان جلوگیری شود. احساس مسئولیت اجتماعی از سوی شهروندان کلید واژه مقابله با این ویروس است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رفتن به مسافرت‌های غیرضروری و همچنین رفت و آمدهای بی‌دلیل در سطح شهر منجر به شیوع بیشتر این بیماری می‌شود. هرچقدر ارتباطات مستقیم خود را به حداقل برسانیم خطر ابتلای این بیماری کمتر می‌شود.

علیرضا بیگی در پایان گفت: امروز خیلی از مشاغل می‌توانند در بستر تکنولوژی و فناوری نوین به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند. از سوی دیگر رفتن به مسافرت با انگیزه تفریح و گذراندن اوقات فراغت ظلم در حق دیگر شهروندان است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =